کارت‌گرافیک GTX Titan Z با قیمت بیش از ۳ هزار دلار عرضه شد شد!

پس از مدت‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان، سرانجام شرکت انویدیا هیولای تازه نفس خود را با عنوان GeForce GTX Titan Z به بازارهای جهانی عرضه کرد. این محصول از هم اکنون از طریق سایت‌های eBay و Amazon قابل تهیه است اما با قیمتی فراتر از ۳۰۰۰ دلار!

کارت گرافیک GeForce GTX Titan Z امروز عرضه شد اما نه با قیمت ۲۹۹۹ دلاری که انتظار میرفت ، بلکه با قیمتی عجیب و بسیار فراتر از آنچه قبلاً تصور می‌کردیم! هرچند قبلاً در شهر سخت افزار گفته بودیم قیمت این محصول با احتساب مالیات و هزینه حمل و نقل با فرض قیمت پایه ۳۰۰۰ دلار ممکن است به حدود ۳۸۰۰ دلار در برخی کشورها برسد اما هیچ وقت انتظار نداشتیم قیمت پایه GTX Titan Z هزار دلار فراتر از پیش‌بینی ها در نظر گرفته شود! بله درست متوجه شدید، قیمت پایه این محصول در وب‌سایت‌های eBay و آمازون ۳۹۹۹ دلار (یا به عبارتی چهار هزار دلار) تعیین شده است!

برای نمونه می‌توان به GTX Titan Z شرکت زوتاک اشاره کرد که در لینک زیر و در وب‌سایت آمازون با قیمت ۳۹۹۹ دلار برای فروش قرار داده شده است.

http://www.amazon.com/gp/product/B00K8J53H8/?tag=linustechtips

پیش از این و زمانی که هنوز قیمت رسمی این محصول اعلام نشده بود و انتظار می‌رفت کارت گرافیک GTX Titan Z با قیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه شود، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دادند این هزینه را صرف خرید دو کارت رادئون R9 295X2 کنند. خصوصاً پس از انتشار نتایج تست GTX Titan Z در مقابل R9 295X2 که نشان از قدرت برابر این دو کارت گرافیک علی‌رغم اختلاف قیمت بالای آنها داشت و موجبات نا امیدی هواداران را فراهم کرد. اما باید دید حالا که این محصول حتی هزار دلار گران‌تر از پیش‌بینی‌ها عرضه می‌شود آیا واقعاً توان رقابت با R9 295X2 را خواهد داشت یا خیر؟ نظر شما چیست؟ آیا با وجود رادئون ۱۵۰۰ دلاری با قدرت پردازشی تقریباً مشابه، چنین محصولی ارزش خرید را دارد

منبع : geforce

295X2GeForceGTX Titan ZR9 295X2امکاناتبررسیپردازنده گرافیکیجی فورسرادئون 1500زوتاکقیمتکارت گرافیکمشخصات فنیمعرفی
Comments (0)
Add Comment