تماشا کنید سرویس جدید گوگل Auto Android برای خودروها

اندروید L صاحب یک هاضمه فراخ است و علاقه شدیدی به سرک کشیدن در همه چیز و همه جا دارد. گوگل به همین منظور دست این سیستم عامل را برای ورود به دنیای خودرو نیز بازگذاشته تا امشب شاهد یکی از برترین پلتفرم‌های حال حاضر خودرو‌ها باشیم.

گوگل دیشب به شکل رسمی از اندروید Auto رونمایی کرد. این سیستم جدید چنان ارتباطی میان اسمارت‌فون و خودروی شما ایجاد می‌کند که احساس می‌کنید با یک دستگاه در حال کارکردن هستید. صفحه‌نمایش خودروی شما حکم صفحه‌نمایش اسمارت‌فون شما را دارد و بسیاری از اعمالی که فکرش را هم نمی‌کنید از طریق خودرو و اسمارت‌فون متصل به هم انجام خواهد شد که نویگیشن و راهبری تنها شمه‌ای از قدرت بی‌نظیر آن است.

سه ویژگی راهبری، ارتباطات و موسیقی در این سیستم حرف اول را می‌زند که در ظاهری Google Now گونه برای شما شرحی از اتفاقات در حال جریان را نمایش می‌دهد. فرمانبر صوتی در عین سادگی و کارایی بسیار زیبا مرید فرمان‌های شماست. می‌توانید از این فرمانبر در راهبری و پیدا کردن نقشه، ارسال پیامک و یافتن و اجرای موسیقی خاص استفاده کنید.

این سیستم شانه به شانه رقبای استخوان‌داری چون CarPlay اپل قرار خواهد گرفت. سیستم اپل در خودروهای هوندا، ولوو، مرسدس بنز و دیگر شرکایش جای گرفته و تا پایان سال به بازار خواهد آمد. از طرفی خبر رسیده که مایکروسافت نیز در پی ارائه سیستمی مشابه مبتنی بر ویندوز است. 

اندروید Auto نیز با افتخار و به همراه ۴۰ شریک مطرح خود تا نرسیده به پایان سال به دل بازار پرهیجان خودرو خواهد زد. شرکای اپل را نام‌های بزرگی چون دوج، شورولت، کرایسلر، آیودی و بنتلی تشکیل داده‌اند. در بحث نرم افزار نیز گوگل دست همکاری اسپاتیفای، سانگ‌زا، پاندورا، پاکت کستس و MLB’s At Bat را خواهد فشرد. گوگل یک SDK نیز برای توسعه‌دهندگان ارائه کرده تا آن‌ها نیز با با اپلیکیشن های خود این سیستم جدید را گسترده‌تر کنند.

منبع : Gsmarena

auto androidCarPlayGoogle Nowاتو اندرویداتومبیلاسمارت فونپلتفرمخودروسرویس تازهگوگلماشینمشخصاتمعرفینسخه جدید اندرویدویدئوویژگی ها
Comments (0)
Add Comment