مک بوک ایر ۱۲ اینچی با نمایشگر ریتانا ممکن است اوایل سال ۲۰۱۵ ارائه شود

تولید مک‌بوک ایرهای ۱۲ اینچی، به دلیل تأخیر در رسیدن پردازنده های Broadwell اینتل عقب افتاده است. لپ‌تاپ های مک‌بوک ایر اپل تاکنون در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی به بازار راه پیدا کرده‌اند. چند ماه قبل شایعاتی به گوش رسید که تولید یک مدل ۱۲ اینچی مک‌بوک ایر نیز در برنامه کاری اپل جای گرفته است. شایعات زمانی در سه‌ماهه سوم سال را برای تولید این مدل پیشنهاد می‌دادند. 

از طرفی زمان ارائه این محصول به بازار مشخص نبود، و حالا وب‌سایت تایوانی اکونومیک دیلی نیوز با اعلام تأخیر در فروش این محصول، از آغاز صادرات و فروش آن در پایان سال خبر داده است. با این حساب ممکن است مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی در ماه اکتبر و همزمان با معرفی آی‌واچ رونمایی شود و برای کریسمس راهی بازارهای فروش شود.

وب‌سایت تایوانی حتی امکان موکول شدن این فروش به اوایل سال ۲۰۱۵ را نیز رد نکرده است. این عقب‌افتادگی ظاهرا به دلیل تأخیر در رسیدن محموله پردازنده‌های Broadwell اینتل می‌باشد.



گفته می‌شود که مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی با پردازنده‌های ۱۴ نانومتری Broadwell اینتل تولید خواهد شد. همچنین این لپ‌تاپ در طراحی شاسی یک دگرگونی را به خود دیده که حاصل مدلی همچنان سبک‌تر از مک‌بوک ایرهای کنونی است. بازتولید ترک‌پد و طراحی بدون فن نیز از دیگر شایعاتی است که در مورد این لپ‌تاپ منتشر شده است. 
دقت داشته باشید که این شایعات ممکن است زاییده ذهن یک عاشق محصولات اپل باشد، پس فعلا این اطلاعات را به دیده شک و تردید نگاه کنید.

منبع : techradar

12 اینچیAPPLEBroadwellMacBookmacbook airاپلاخبار فناوریامکاناتتازه های فناوریریتانازمان ارائهشایعاتصفحه نمایشقیمتلب تاپلپ تاپلپ تاپمشخصات فنیمک بوکمک بوک ایرنمایشگر
Comments (0)
Add Comment