درز اطلاعات جدید از گلکسی نوت ۴؛ قیمت ۶۰۰ یورو و در دو نسخه متفاوت

جزئیات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۴ در فروشگاهی اندونزیایی دیده شده. چنین اطلاعاتی در صورت صحت گلکسی نوت ۴ را به بهترین فبلت بازار تبدیل خواهد کرد. نسل جدید گلکسی نوت های سامسونگ Galaxy Note 4 روز سوم سپتامبر در حاشیه IFA 2014 برلین رونمایی خواهد شد. اسمارت فونی که بدون‌تردید منتظران بی‌شماری را در صنعت تولید دستگاه‌های موبایل گرد خود جمع کرده است. سری گلکسی نوت همیشه عامل برتری سامسونگ بوده و تاکنون فبلتی به شهرت نوت در بازار پا نگذاشته است. 

این اتفاق شاید به دلیل جدّ و جهد و سنگ‌تمامی باشد که سامسونگ همیشه برای این محصول در نظر داشته است. پس انتشار هرگونه جزئیات و افشاگری مربوط به آن، با کنجکاوی بی‌نظیری از سوی بازار دنبال می‌شود. امروز یکی از بزرگ‌ترین افشاگری‌های پیش از موعد معرفی را برای شما آورده‌ایم. 

فروشگاه مشهور اندونزیایی EraFone امروز فبلت گلکسی نوت ۴ را با تمامی مشخصات بر روی وبسایت خود قرار داده است. طبق اطلاعات درج شده در این فروشگاه، فبلت گلکسی نوت ۴ دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با یک رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل سوپرآمولد و در نتیجه تراکم پیکسل ۵۱۵ppi می‌باشد. دوربین عقب آن ۱۶ مگاپیکسلی است و به لرزش‌گیر تصویر لیزری مجهز شده است. 

همانطور که قبلا نیز شنیده بودیم، گلکسی نوت ۴ در دو مدل پردازنده به بازار خواهد آمد؛ مدلی با یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۵ چهار هسته‌ای و دیگری مدل اگزینوس ۵۴۳۳ هشت هسته‌ای. همچنین با وجود رمی ۴ گیگابایتی در کنار چنین پردازنده‌هایی بعید به نظر می‌رسد تا معرفی آیفون ۵٫۵ اینچی بتوان رقیبی برای این گلکسی نوت در بازار پیدا کرد. پشتیبانی از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت و اندروید ۴٫۴٫۳ کیت‌کت نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در این لیست دیده می‌شود. 

قیمت آن در این فروشگاه ۹,۴۹۹,۰۰۰ روپیه اندونزی پیشنهاد شده که با یک تبدیل واحد به قیمت ۸۱۲ دلار می‌رسیم. بقیه جزئیات را در تصویر مشاهده می‌کنید. البته چون همیشه تأکید می‌کنیم که این اطلاعات را به دیده شک و تردید در نظر داشته باشید تا به اطلاعاتی رسمی‌تر دسترسی پیدا کنیم.

منبع : Gsmarena

EraFonegalaxyIFA 2014Note 4اخبار فناوریاسمارت فوناطلاعات درز کردهتلفن همراهزمان ارائهسامسونگسخت افزارشایعاتفبلتقیمتگالاکسیگلکسیگوشیموبایلنوت 4هوشمند
Comments (0)
Add Comment