معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۴ Edge + ویدئو

سامسونگ در گلکسی نوت Edge دست به یک خرق عادت بزرگ است؛ صفحه نمایشی انحنادار که شاید در نگاه اول اندکی عجیب و بی فایده به نظر برسد، اما به نقل از سامسونگ، سه فایده بزرگ را خواهد داشت.

سامسونگ دیروز علاوه بر رو کردن برگ برنده خود در بازار فبلت ها یعنی گلکسی نوت ۴ یک هم‌خانواده و همزاد دیگر را نیز برای این فبلت به دنیا معرفی کرد. هم خانواده ای که البته یک ویژگی اساسی و کاملا متمایزکننده دارد؛ صفحه نمایش انحنادار!

این انحنای زیبا که البته تنها در یک طرف از حاشیه‌های صفحه نمایش قرار گرفته، به گفته سامسونگ دارای مزایای متعددی است؛ نخست اینکه شما می‌توانید با رؤیت نوتیفیکیشن ها در حاشیه صفحه نمایش و بدون نیاز به کل صفحه نمایش به عمر باتری خود بیفزایید.

دوم اینکه امکان دیدن سریع تر و مستقیم تمامی اپلیکیشن های شبکه‌های اجتماعی که معمولا بیشترین بازدید از آن‌ها انجام می‌شود و همچنین دیگر آپدیت‌های نرم افزاری فراهم شده است. و در آخر اینکه با امکاناتی که برای همین انحنا در نظر گرفته شده می‌توان سطح دسترسی‌ها، دکمه‌ها و تنظیمات بیشتری را برای اسمارت فون تعریف کرد.

گلکسی نوت Edge در عین حال چون گلکسی نوت ۴ یک فبلت به تمام معناست؛ صفحه نمایشی ۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ دارد و حالا ۱۶۰ پیکسل اضافه نیز در حاشیه خود ذخیره نگه داشته است.

چیپست آن نیز یک اسنپ دراگون ۸۰۵ چهار هسته ای با فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتز می‌باشد و محصول کوالکام در واقع نخستین تجربه خود را در یک چنین فبلت انحناداری تجربه می‌کند.

در پشت این اسمارت فون نیز چون نوت ۴ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل با لرزش گیر لیزری تصویر دیده می‌شود، اما در جلو این دوربین تبدیل به یک مدل ۳٫۷ مگاپیکسلی f/1.9 شده که می‌تواند دید گسترده‌تری را برای آن به همراه داشته باشد.

گلکسی نوت Edge چون گلکسی نوت ۴ دارای یک قلم S Pen نیز می‌باشد و در واقع در کلیه موارد به جز اندازه صفحه نمایش و انحنای موجود در آن، اشتراک دارند. 

قیمت این فبلت هنوز مشخص نیست ولی اخبار و ساختار این فبلت کاملا مشخص می‌کند که قیمتی بالاتر از گلکسی نوت ۴ را به خود خواهد دید. انتظار است گلکسی نوت Edge در حوالی اکتبر به بازار وارد شود.

منبع : Gsmarena

edgegalaxyNote 4ادجاسمارت فونامکاناتتصاویرتلفن همراهزمان ارائهسامسونگسخت افزارقیمتگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلنوت 4هوشمندویدئو
Comments (0)
Add Comment