سامسونگ با ارائه اینفوگرافیکی به مقایسه گلکسی نوت ۴ ، نوت ۳ ، نوت ۲ و نوت اصلی پرداخت

­­­­­­اجازه دهید بازگشتی داشته باشیم به سال ۲۰۱۱ ، هنگامی که سامسونگ اولین گوشی از سری نوت را رونمایی کرد ، خیلی از افراد در مورد آن شک و تردید داشتند ، و باور نمی کردند که تلفن به این بزرگی بر صنعت موبایل تاثیر داشته باشد.خیلی از افراد هم چنان گوشی های هوشمند کوچک و شیک را خواستار بودند مانند آیفون ۴S که اندازه آن ۳٫۵ اینچ بیشتر نبود.

اما اکنون در سال ۲۰۱۴ میلادی ما اینجا ایستاده ایم.جایی که قرار است نسل چهارم سری نوت رونمایی شده است  – همانطور که وعده داده شده بود که این هفته نوبت معرفی آن در IFA 2014باشد.سامسونگ تا کنون ده ها میلیون از سری های نوت قبلی فروخته است ، بنابراین انتظارات از نسل جدید آن بالا رفته است.

بدون شک ، نوت ۴ یکی از دستگاه های مهم برای سامسونگ به شمار میرود ، برای همین سامسونگ زمانی را برای ساختن اینفوگرافیک نیز صرف کرده است ( در پایین مشاهده می کنید ) تا سری جدید را با اجداد و پیشینیان نوت ۴ مقایسه نماید.حتما می دانید که نوت ۴ نسبت به سری قبلی خود ، یعنی نوت ۳ ، تقریبا در تمامی زمینه ها ارتقاء یافته است ، و زمانی که آن را در کنار نوت ۲ و نوت اصلی قرار دهید کاملا متوجه تغییرات زیادی در طراحی آن می شوید.

ولی در مورد گلکسی نوت ۳ در مقایسه با گلکسی نوت ۴ تغییرات چندان هم زیاد نیست طوری که دارندگان نوت ۳ حاضر به تعویض گوشی خود شوند ، این گوشی بدون شک یکی از برترین و حرفه ای ترین گوشی های هوشمند سال شناخته می شود. و ما پیش بینی می کنیم که خریداران زیادی مایل به داشتن تجربه کار با آن باشند. متاسفانه ، شما برای داشتن تجربه کار کردن با آن و یا خرید آن باید تا ماه اکتبر صبر کنید یعنی تا زمانی که سامسونگ نسل چهارم سری نوت را برای فروش عرضه نماید.

منبع : Phonearena

galaxyIFA 2014notenote 2note 3Note 4note 4 edgeاسمارت فوناندرویداینفوگرافیکتلفن همراهسامسونگسخت افزارفبلتگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیمقایسهموبایلنوتنوت 2نوت 3نوت 4نوت 4 اجهوشمند
Comments (2)
Add Comment
  • امین آفتاب

    ممنون از سایت خوبتون ی خسته نباشید به همه

    • حامد قربانی

      سلام

      ممنون از لطف شما