شایعات تازه درباره فبلت آیفون ۶ اپل درست یک رزو مانده به رونمایی آن

امکان وجود حالت Landscape در آیفون بزرگ‌تر و همچنین شایعاتی جدید در مورد ظرفیت بالای باتری آن از آخرین اخباری است که پیش از آغاز مراسم اپل در اینترنت شنیده شده است.

یکی از مزایای استفاده از تبلت ها بهره گیری از اندازه صفحه نمایش بزرگ آن‌هاست. چنین اندازه بزرگی در خواندن ایمیل‌ها و نوشتن اسناد متنی و انجام حجم گسترده‌تری از کارها بسیار کاربرد دارد. حالا یکی از توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS حالت Landscape را که پیش‌تر در آیپدهای اپل شاهد بودیم برای آیفون بزرگ‌تر نیز شبیه سازی کرده است.

این توسعه دهنده در روش خود در واقع رزولوشن شبیه ساز iOS را در حالت ۷۳۳×۴۱۴ پیکسل قرار داده است. همان‌طور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید در این حالت سیستم عامل اجازه نشان دادن اطلاعات در حالتی وسیع تر را می‌دهد. به عنوان مثال در همین تصویر اپلیکیشن Contact و نحوه نمایش متفاوت اطلاعات را در آن ملاحظه می‌کنید.

چنین شبیه سازی باعث شده که امکان وجود چنین مُدی را برای آیفون بزرگ‌تر محتمل دانست. علاوه بر آن iOS 8 ظاهرا حالتی به نام Adaptive UI نیز در خود گنجانده که ممکن است به همین حالت ذکر شده مرتبط باشد. البته این موضوع تنها در حالت حدس و گمان است و باید تا معرفی و بررسی آیفون ۶ اصلی همچنان منتظر بمانیم.

خبر دوم باز هم به همان مشکل همیشگی بازمی‌گردد؛ در تصویر میزان ظرفیت این باتری ۲۹۱۵ میلی آمپرساعت ذکر شده که در صورت واقعیت، علاوه بر یک پیشرفت بزرگ برای خود آیفون، می‌تواند باعث خوشحالی بسیاری از منتظران آیفون ۵٫۵ اینچی نیز باشد.

البته باید توجه داشت که این ظرفیت از اعداد شایعه شده پیشین بزرگ‌تر می‌باشد. شایعه‌های گذشته بر روی باتری ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی برای آیفون ۴٫۷ اینچی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپرساعتی برای آیفون ۵٫۵ اینچی اتفاق نظر داشتند.

این خبر را نیز علیرغم منبع تقریبا مطمئن آن نمی‌توان با قطعیت پذیرفت و باید منتظر مراسم فردای اپل و رونمایی از جدیدترین نسل آیفون‌های بازار باشیم.

منبع : Gsmarena

Landscapeآیفونآیفون 6اپلاخبار فنارویاسمارت فونتصاویرتلفن همراهزمان ارائهشایعاتقیمتگوشیموبایلهوشمند
Comments (0)
Add Comment