ساعت‌های هوشمند اپل با خالکوبی مشکل دارند!

 

کمپانی اپل به تازگی تایید کرده که ساعتهای هوشمندش با خالکوبی های روی دست مشکل دارند و در برخی موارد باعث ناسازگاری می شوند. در همین رابطه اپل یک صفحه پشتیبانی بر روی وبسایت خود ایجاد کرده و در آن اعلام کرد که نرم افزار کنترل ضربان قلب این ساعتها گزارش درستی از ضربان واقعی قلب کاربر را نشان نمی دهند.

در هفته ای که ساعت‌های هوشمند اپل برای استفاده کاربران ارایه شد این اولین باری است که اپل درباره چنین مشکلی اعلام رسمی می کند. در این مدت از سوی کاربران مرتبا گزارش هایی مبنی بر توقف کامل نرم افزار کنترل ضربان قلب این ساعت برای آنهایی که در قسمت پوشیدن این ساعت خالکوبی داشتند گزارش هایی به دست اپل می رسید که بالاخره این شرکت بزرگ رسما این مورد را تایید کرد.

در قسمتی که ساعت با پوست دست تماس دارد یک سنسور مخصوص اندازه گیری ضربان قلب به کار رفته که با دقت بسیار خوبی می تواند جریان رفت و برگشت خون را تشخیص داده و گزارش دهد، البته نه برای کسانی که خالکوبی دارند!

 

این نکته را نباید فراموش کرد که این ویژگی ممکن است برای بسیاری کاربران از جمله ورزشکاران بسیار مهم باشد و چه بسا یکی از اصلی ترین آپشن های آنان برای خرید این ساعت باشد.

اپل در ادامه اشاره کرده است که شاید برای حل مشکل بتوان به روزرسانی جدیدی ارایه داد. در ضمن یک راه حل دیگر را استفاده از یک سنسور کنترل ضربان اکسترنال اعلام کرد.

اپل واچ یا همان ساعت‌های هوشمند اپل برای اجرا نیاز به یک گوشی آیفون ۵ به بالا دارد.

آیفون 5اپل واچتشخیص ضربان قلب ساعت اپلساعت هوشمند اپلمشکل ساعت اپل با خالکوبی
Comments (0)
Add Comment