دانلود کنید : اپلیکیشن DeviantArt برای کسانی که به هنر و دنبال کردن آثار هنری هنرمندان علاقه دارند

این روزها با پیشرفت اپلیکیشن های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام، گوگل پلاس همه به گونه ای با هنر و اطلاعاتی که در دنیای هنر اتفاق افتاده است درگیر هستند، به شکلی که خیلی ها از طریق شبکه های اجتماعی برای خانه هایشان خرید می کنند و خانه هایشان را دیزاین می کنند. 

اپلیکیشن امروز اپلیکیشن DeviantArt ، اپلیکیشنی است که با نصبش بر روی گوشی هایتان می توانید به بزرگترین گالری دنیا وصل باشید، این اپلیکیشن که به صورت یک شبکه اجتماعی است از همه هنرمندان و کسانی که به هنر علاقه مند هستند دعوت می کند تا کارها و هنرهایشان را به اشتراک بگذارند و در ارتباط باشند،

بهترین ایده های هنری و طراحی را می شود از داخل این اپلیکیشن پیدا کرد، شما در این اپلیکیشن می توانید هنرمند مورد علاقه تان را دنبال کنید و با او چت کنید و از اخبار روز در دنیای هنر با خبر باشید.

۳۲ میلیون آرتیست از همه جای دنیا در این اپلیکیشن ثبت نام کرده اند و کارهایشان را به نمایش گذاشته اند، این اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان وجود دارد و امتیازش بعد از یک ماه از انتشارش ۴٫۳ از ۵ است.

دانلود اپلیکیشن DeviantArt  برای سیستم عامل اندروید

دانلود اپلیکیشن DeviantArt  برای سیستم عامل IOS

DeviantArtآثار هنریآی او اساپلیکیشناسمارت فوناندرویدبرنامهبرنامه های جالبتلفن همراهدانلودشبکه اجتماعیگوشیمشخصات فنیمعرفی اپمعرفی برنامهموبایلنرم افزارهنرهوشمند
Comments (0)
Add Comment