قابلیت و ویژگی های جدید مرورگر اج در ویندوز ۱۰

 

یکی از این ویژگی‌ها قابلیت آپدیت خودکار این مرورگر در نسخه مخصوص موبایل آن است. این مرورگر می‌تواند تمام آپدیت‌ها را در حالت پس‌زمینه دانلود کند. حتی اگر کاربر مرورگر را ببندد بازهم دانلود ادامه پیدا می‌کند تا به پایان برسد.

امروز یکی از برنامه‌نویس‌های این مرورگر در تویترش به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال کار روی قابلیت دانلود در پس‌زمینه هستند و این احتمال وجود دارد که این قابلیت به‌زودی برای نسخه موبایل مرورگر اج عرضه شود. مایکروسافت از اردیبهشت (April) سال گذشته روی این ویژگی کار می‌کند، اما هنوز تاریخ رونمایی از آن مشخص نشده است.  

لازم به ذکر است که مرورگر اج به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز ۱۰ قرار گرفته است. نسخه مخصوص سیستم‌های دسکتاپ این سیستم‌عامل قرار است در تابستان راهی بازار شود. این نسخه از ویندوز برای افرادی که ویندوزهای ۷ و ۸ را به‌صورت قانونی خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود.

دیروز هم یک راه جدید از سوی مایکروسافت معرفی شد که با انجام دادن آن می‌توانید ویندوز ۱۰ را به‌صورت رایگان دریافت کنید. ویندوز ۱۰ برای موبایل در پاییز منتشر می‌شود. تا کنون گوشی‌های مختلفی آپدیت نسخه پیش‌نمایش این سیستم‌عامل برای موبایل را دریافت کرده‌اند.

منبع : Phonearena

Comments (0)
Add Comment