بالاخره این اپلیکیشن آمد تا همه سرویس‌های ارتباطی را تحت پوشش خود قرار دهد

اگر شما هم یکی از کاربران اسمارت فون‌ها هستید به احتمال زیاد ارسال و دریافت پیامک و تماس تلفنی تنها راه ارتباطیتان با دیگران نیست و از برنامه‌هایی چون واتس اپ، وایبر، لاین، تانگو و غیره برای این منظور بهره می گیرید. اما بدون شک با وجود این همه برنامه مختلف، پیام‌هایی که ارسال و دریافت می‌کنید به شکل گیج کننده‌ای پراکنده می‌شود و مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید که همه ما از آن آگاهیم.

آیا تا بحال با خود فکر کرده‌اید ای کاش اپلیکیشنی وجود داشت تا پیام‌های ارسالی و دریافتی توسط کلیه برنامه‌ها را یکجا و به شکلی تر و تمیز جمع کند و شما با استفاده از آن اپلیکیشن بتوانید تمامی برنامه های ارتباطی دیگر را تحت کنترل خود بگیرید؟

اگر شما هم این نیاز را حس کرده‌اید باید این نوید را به شما بدهیم که بالاخره اپلیکیشنی به این منظور طراحی گردید. شما با بهره گیری از این برنامه می‌توانید بطور همزمان به تمامی سرویس‌های ارتباطیتان دسترسی داشته باشید و بدون اینکه نیاز باشد مدام از این برنامه به آن یکی بپرید همه پیام‌ها و گفتگوهایتان را از طریق همین برنامه قابل کنترل باشد.

برنامه مذکور موسوم به Disa بوده و دیروز نسخه آزمایشی آن بر روی گوگل پلی قرار گرفت. البته ناگفته نماند در حال حاضر فقط پلاگین‌های اس ام اس، ام ام اس، واتس اپ، فیس بوک و تلگرام برای این برنامه وجود دارد اما بزودی پلاگین سایر سرویس‌ها نیز توسط توسعه دهندگان ارایه خواهد شد. در ادامه قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن جذاب را برایتان لیست کرده‌ایم.

  • امکان اضافه شدن پلاگین‌های مختلف جهت بهره‌ گیری از سرویس‌های گوناگون ارتباطی
  • جمع کردن تمامی پیام‌های ارسالی و دریافتی از یک نفر (از طریق سرویس‌های مختلف) در یک جا
  • کاهش مصرف باطری به علت جایگزین شدن یک برنامه بجای چند برنامه
  • امکان ضبط و ارسال پیام صوتی
  • ظاهر بسیار زیبا و قابلیت شخصی سازی در حد بسیار بالا
  • تهیه نسخه پشتیبان از تمامی پیام‌ها و فایل‌های ارسال و دریافت شده

منبع: Phonearena                                                                                          

Disaاپلیکیشن ارسال پیاماپلیکیشن اس ام اساپلیکیشن سرویس‌های ارتباطیواتس آپواتس اپوایبر
Comments (0)
Add Comment