درز تصاویری از گلکسی نوت ۷ در رنگ‌ های مختلف

 

به نظر می‌رسد این هفته یک هفته بسیار شلوغ برای گلکسی نوت ۷ بوده و به زودی نیز شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود. آنچه گفته شد به این دلیل است که در چند هفته گذشته بارها شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویر مختلف از نوت ۷ بوده‌ایم.

تا کنون دریافته‌ایم که سنسور تشخیص عنبیه چشم در این محصول چگونه عمل خواهد کرد و علاوه بر این قرار است مثل همیشه این گوشی‌هوشمند با یک قلم استایلوس عرضه شود. حتی چندی پیش در یک ویدیو شاهد ویژگی‌های این قلم بودیم.

>>  سامسونگ از گلکسی نوت ۷ و نوت ۷ ادج در ۱۲ مرداد ماه رونمایی خواهد کرد

حالا در جدیدترین خبر مرتبط با فبلت امسال سامسونگ، می‌توانیم نگاهی به این محصول بیاندازیم و تا زمان عرضه رسمی آن، تصویری کلی از نمای آن در ذهن داشته باشیم.

می‌توان به راحتی تفاوت‌های رندرهایی که تا کنون از این دستگاه منتشر شده را مشاهده کرد و هر تصویر از این رندر‌ها از زاویه‌های مختلفی هستند. این رندرها رنگ‌های مختلف گلکسی نوت ۷ را نیز نشان می دهند.

با انتشار تصاویر جدید از این فبلت، می‌توان نهایتا آن را در رنگ مشکی، آبی و طلایی تصور کرد. هنوز مشخص نیست که گلکسی نوت ۷ در نهایت در چه رنگ‌هایی تولید خواهد شد، اما تا کنون رندرهای این محصول بیشتر در رنگ مشکی و آبی بوده‌اند و نیز با توجه به تعداد رندرهایی که به رنگ طلایی هستند، طرفداران این رنگ هم می‌توانند خوشحال باشند چراکه امکان تولید نوت ۷ در این رنگ نیز زیاد است.

تصاویر رندر جدید فبلت پرچمدار امسال سامسونگ را می‌توانید در زیر مشاهده کنید و همانطور که می‌بینید این تصاویر هم خمیده بودن نمایشگر دستگاه را از هر دو سمت تایید می‌کنند.

از نظر خمیدگی نمایشگر به نظر می‌رسد نوت ۷ بسیار به گلکسی اس ۷ اج شباهت داشته باشد. همانطور که اشاره شد با وجود این تصاویر نیز به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۷ فقط در یک مدل آن هم با نمایشگر خمیده خواهد بود و ظاهرا خبری مدل صفحه تخت آن به دلایلی تولید نمی‌شود.

>>  لیست رسمی لوازم جانبی و چند قاب محافظ گوشی گلکسی نوت ۷ منتشر گردید

در هر حال هنوز هم نمی‌توان با قاطعیت دراین مورد سخن گفت ولی با توجه به اینکه زمان چندانی تا معرفی رسمی نوت ۷ باقی نمانده، به زودی پاسخ این سوال را نیز خواهیم یافت.

منبع: ANDROIDHEADLINES

galaxysamsungاخبار فناوریاسمارت فونامکاناتاندرویدتکنولوژیتلفن همراهزمان ارائهسامسونگسخت افزارقیمتگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلنوتنوت 7هوشمندویژگی های جدید
Comments (0)
Add Comment