ال جی در حال کار بر روی فبلت LG G4 Note می باشد

رقابت میان فبلت ها با ورود جدی‌تر ال‌جی گرم‌تر خواهد شد. وبسایت Korea Herald خبر داده که ال‌جی به منظور رقابت با فبلت‌های سامسونگ و اپل، تولید یک محصول بالارده‌ی جدیدی به نام «ال‌جی جی۴ نوت» (LG G4 Note) را آغاز کرده است. 

منبع خبری این وبسایت می‌گوید که جی۴ تنها گوشی بالارده و جدید ال‌جی نیست و این شرکت در حال کار بر روی یک فبلت جدید دیگر نیز هست. ال‌جی ماه گذشته نام یک فبلت را در اداره اختراعات کره جنوبی به ثبت رسانده بود. 

مدتی قبل در کنفرانس MWC ال‌جی مدیر بخش موبایل این شرکت «چو جونو» گفته بود که ال‌جی به غیر از پرچمدار جدیدش یک گوشی بالارده دیگر نیز در دست طراحی دارد. وی در این کنفرانس گفت که ال‌جی در سه‌ماهه دوم سال جاری جی۴ را رونمایی خواهد کرد و برای نیمه دو سال نیز یک محصول بالارده جدید معرفی خواهد کرد. 

>> تصاویر رندر شده جدید ال جی G4 نشان از خمیده بودن آن دارند

چو جزئیاتی از این گوشی را فاش نکرد، اما خبر داد که این محصول بالاتر از رده جی کنونی ال‌جی قرار می‌گیرد. در گذشته ال‌جی با فبلت های Optimus G Pro و G Pro 2 به رقابت با فبلت های گلکسی نوت پرداخته بود، اما در نهایت با ارائه پرچمداران بالارده بعدی که صاحب صفحه نمایش‌های بزرگی نیز بودند، خط Pro را کنار گذاشت. 

سال گذشته ال‌جی توانست با G3 توجه بازار و منتقدین را به سمت خود جلب و در نهایت با فروشی ۷ میلیون عددی از این گوشی یکی از موفق‌ترین سال‌های مالی خود را سپری کند. این شرکت حالا قصد دارد فروشی ۱۰ میلیون عددی از پرچمدار جدیدش را در بازار داشته باشد. 

>>LG G4 به سکوی پرواز ال جی تبدیل خواهد شد

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی دارای صفحه نمایش بهتر، رابط کاربری روان‌تر و دوربین بهبودیافته جدیدی باشد. بر اساس شایعات جی۴ ممکن است دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ با رزولوشن ۳K، انحنادار، دوربین ۱۶ مگاپیکسل عقب و ۵ مگاپیکسل جلو باشد.

منبع : Korea Herald

Comments (0)
Add Comment