وان پلاس از گوشی وان پلاس وان ۲ در ۲۰ آوریل رونمایی خواهد کرد

در حالی که وان پلاس اعلام کرده که دو گوشی هوشمند را در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد کرد؛ یکی از آن‌ها وان پلاس ۲ است و هر دو در نیمه دوم سال عرضه خواهند شد. اما این بدین معنی نیست که وان پلاس نمی‌تواند حداقل یکی از آن‌ها را در آینده نزدیک معرفی نماید. 

این شرکت، دعوت نامه های مجازیی را برای همایشی که در روز دوشنبه سی و یکم فروردین سال جاری (بیستم آوریل ۲۰۱۵) در مکانی نامشخص برگزار خواهد شد، فرستاده است. بجز جمله "از اینجا به بعد، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، به آنچه دارید قانع نباشید" وان پلاس چیزی در مورد برنامه های خود نمی‌گوید؛ اما با توجه به اینکه وان پلاس دقیقاً یک سال پیش و در آوریل ۲۰۱۴ معرفی شد، انتظار می‌رود این بار نوبت معرفی رسمی وان پلاس ۲ باشد. 

>>آپدیت اندروید ۵٫۰ لالیپاپ با رام سیانوژن ۱۲ برای گوشی وان پلاس وان عرضه شد

>> بررسی گوشی هوشمند ONE PLUS ONE ، سخت افزاری در حد یک پرچم دار قیمتی در حد یک میان رده

همان طور که قبلا هم ذکر شده بود، وان پلاس ۲ گران‌تر از وان پلاس ۱ خواهد بود (که ارزان‌ترین مدل آن از ۲۹۹ دلار شروع می‌شد). پیش بینی می‌شود که این گوشی جدید به پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ مجهز خواهد بود و همچنین از حافظه قابل ارتقا، حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بهره خواهد برد. در مورد گوشی دیگری که وان پلاس در حال کار بر روی آن است، می‌توان به ارزان تر بودن آن اشاره کرد ولی در حال حاضر هیچ نکته دیگری در مورد ویژگی‌ها و مشخصات سخت افزاری آن ذکر نشده است.

منبع : phonearena

one plusone plus one 2oneplusاثر انگشت خواناسکنراسمارت فوناسنپ دراگون 810تلفن همراهحسگرزمان ارائهسخت افزارشایعاتقیمتگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهوشمندوان پلاسوان پلاس وان 2
Comments (0)
Add Comment