OPEL و Vauxhall از خودروی زیبای Monza در نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی کردند

 

کمپانی OPEL آلمان و Vauxhall در نمایشگاه فرانکفورت آلمان خودروی جدید خودشان را معرفی کردند که Monza نام دارد، این خودرو با طراحی جالبی که دارد در واقع، چشم انداز و آینده این شرکت ها را تضمین می کند.

از یک سو این اتومبیل دارای تمام ویژگی هایی است که شاخص OPEL و Vauxhall است و از طرفی مهندسی دقیق آن با فناوری های نوین و پیچیده در طراحی فریبنده آن ترکیب شده است.

این خودرو که درب جلو و عقب آن به صورت یک تکه و پروانه ای باز و بسته می شود، وارد شدن و خارج شدن از اتومبیل را بسیار راحت کرده است.

این درها درواقع نمادی از کمپانی Vauxhall یعنی بهره وری و ارتباط است، در طراحی داخلی اتومبیل از داشبوردی استفاده شده است که از یک در تا در دیگر کشیده شده است و به عنوان یک سطح واحد طراحی شده است.

موتور سه سیلندر S idea turbo با گنجایش یک لیتر، برای کارایی بهتر با گاز طبیعی و نتیجه ای بهتر در مصرف سوخت اصلاح شده است.

منبع: caranddriver

monza caropelopel monza carVauxhallاتومبیلاوپلاوپل مونزاخودرودر پروانه ایماشینماشین مونزامدل مفهومی اتومبیل Monzaمدل مفهومی اتومبیل مونزامشخصات فنیمشخصات فنی Monzaمشخصات موتورمشخصات موتور Monzaمونزانمایشگاه اتومبیلنمایشگاه اتومبیل فرانکفورت آلماننمایشگاه فرانکفورت آلمان
Comments (0)
Add Comment