نگاهی به موتور سیکلت Yamah R1 2015

 

موتور سیکلت Yamaha R1 تفاوت چندانی با R1 2012 ندارد، اما خبر مهم  این است که این موتور سیکلت دارای سیستم کنترل کشش شش مرحله ای است و نمای جلویی این موتور سیکلت هم دستخوش تغییراتی شده است.

اما این تغییرات به اندازه کافی برای رقابت با نسل جدیدی از سوپر موتور سیکلت ها کافی نیستند. اما موتور سیکلت Yamaha بی شک در جاده عملکردی بهتری دارد. این موتور سیکلت بسیار نرم و راحت و جادار است و در حال حاضر ایمنی این موتور سیکلت افزایش پیدا کرده است بسیار بهتر از پیش خواهد بود.

R1 نسبت به بسیاری از موتور سیکلت های هم رده خود، بزرگتر و سنگین تر است. این موتور سیکلت از سیتم تعلیق با ایمنی بالا و تایر سایز متوسط برخوردار است، سیستم احتراق آن دیجیتالی بوده و دارای فناوری TCI است.

ترمز های جلو، دیسک دوبل با قطر ۳۱۰ میلیمتر و عقب هم با قطر ۲۲۰ میلیمتر است. رانندگی با Yamaha R1 بسیار لذت بخش است، چرا که این موتور سیکلت دارای فاکتورهای خوبی است و شما می توانید به راحتی با این موتور سیکلت هم سریع و هم مطمئن و هم راحت برانید.

منبع : Digital Trends

YamahaYamaha R1بررسیبررسی اجمالی موتور سیکلت یاماهامدل مفهمویمشخصات فنیمشخصات فنی موتور یاماهامشخصات موتورمشخصات موتور یاماها آر یکموتور سیکلتموتور سیکلت Yamaha R1موتور سیکلت یاماهایاماهایاماها آر یکیاماها آر یک 2015
Comments (0)
Add Comment