تغییرات گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال در برابر نسل گذشته

 

گوگل لحظاتی پیش، در جریان رویدادی اختصاصی، نسل جدید از گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل را با نام‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال رونمایی کرد. گوشی‌‌های جدید گوگل از مشخصات فنی مشابهی بهره می‌برند.

توان پردازشی هر دو محصول جدید گوگل را پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ تأمین می‌کند و این پردازنده را حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند؛ اما ظاهر دو گوشی تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارد؛ درحالی‌که پیکسل ۲ از نمایشگری فول اچ‌دی با نسبت تصویر مرسوم ۱۶:۹ و حاشیه‌های قابل توجه بهره می‌برد.

طراحی پیکسل ۲ ایکس‌ال بدون حاشیه‌ است و از نمایشگری با رزولوشن QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این دو گوشی نیز متفاوت است و انرژی مورد نیاز آن‌ها را باتری‌هایی با ظرفیت ۲۷۰۰ و ۳۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌کنند.

اما آیا تفاوت‌ محصولات جدید خانواده‌ی پیکسل نسبت به نسل گذشته محسوس است؟ در جدول زیر می‌توانید، تفاوت‌های دو نسل را مشاهده کنید:

google pixel 2Pixelpixel 2Pixel 2 XLاخبار فناوریاسمارت فونامکاناتایکس الپیکسلپیکسل 2پیکسل 2 ایکس التکنولوژیتلفن همراهزمان ارائهسخت افزارسیستم عاملفناوریقیمتگوشیگوگلمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهوشمندویژگی های جدید
Comments (0)
Add Comment