احتمالا وان پلاس ۲ با دوربین دو گانه عرضه خواهد شد

 

براساس تصاویر مفهومی فاش شده، احتمال دارد گوشی «وان‌پلاس ۲» (OnePlus2)، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت وان‌پلاس با دو دوربین اصلی به‌بازار عرضه شود.  

گوشی وان‌پلاس ۲، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت وان‌پلاس است که خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر شده است. وان‌پلاس هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد جزییات وان‌پلاس ۲ منتشر نکرده است. اما براساس اخبار منتشر شده، قرار است وان‌پلاس ۲ اوایل مرداد امسال به‌طور رسمی معرفی شود. به‌تازگی تصاویر مفهومی از این گوشی به بیرون درز کرده که احتمال عرضه این گوشی با دو دوربین اصلی را مشابه آن‌چه پیش از این در گوشی‌های HTC شاهدش بودیم، قوت می‌بخشد.  

 

آن‌طور که از تصاویر برمی‌آید دو دوربین وان‌پلاس ۲ بالای سنسور اثر انگشت قرار گرفته‌اند. پیش از این شرکت چینی وان‌پلاس وجود گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ را تنها از طریق یک تیزر تایید کرده بود.    

 

همچنین براساس این تصاویر قرار است از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین جلو در وان‌پلاس ۲ استفاده شود. با توجه به اخبار و ‌تصاویر منتشر شده از وان‌پلاس ۲، این گوشی از شیشه و فلز ساخته شده است. البته هنوز هیچ راهی برای تشخیص بیش‌تر جزییات سخت‌افزاری آن وجود ندارد. تا به‌حال تنها وجود سنسور اثرانگشت،چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و پورت USB Type-C از طریق اخبار و تصاویر درز شده از وان‌پلاس ۲ مشخص شده است. 

منبع : Gsmarena

OnePlus2USB Type-Cاخبار فناوریاسمارت فوناسنپ‌دراگون 810تصاویرتصاویر درز کردهتلفن همراهدوربین دو گانهزمان ارائهسخت افزارشایعاتقیمتگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهوشمندوان پلاسوان پلاس 2
Comments (0)
Add Comment