ثبت نتایج بنچمارک بی نظیر چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ گلکسی S6

نتیجه بنچمارک چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ گلکسی اس۶ نشان از برتری آن نسبت به رقبای قدرقدرت خود چون اسنپ‌دراگون ۸۱۰ دارد.

بنچمارک های مختلف پرچمداران جدید سامسونگ پشت سر هم از راه می‌رسند. در یکی از آخرین تست‌ها، وبسایت آلمانی ComputerBase چیپست قدرتمند این گوشی را با دیگر چیپست های کنونی بازار مقایسه کرده است. 

همانطور که انتظار می‌رفت، چیپست جدید سامسونگ توانسته در رقابتی سنگین گوی سبقت را از رقبای خود برباید، هر چند در یک مورد نیز عقب مانده است. در بنچمارک عملکرد چند هسته‌ای (Multi-Core) اگزینوس ۷۴۲۰ تولیدی سامسونگ برای گلکسی اس۶ توانسته تمام رقبایش را -حتی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام- کنار بزند. اگزینوس ۷۴۲۰ هشت هسته‌ای است.  

>>انتظارها به سر آمد، سامسونگ از گلکسی S6 و گلکسی S6 اج رونمایی کرد

از سوی دیگر وقتی که بحث عملکرد تک هسته‌ای (Single-Core) به میان می‌آید محصول اپل، چیپست A8 است که با ثبت رکورد ۱۶۲۸ مکان نخست را از آن خود می‌کند و چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ با نمره ۱۴۴۳ در رتبه دوم قرار گرفته است. 

ثبت چنین ارقام بالایی برای پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند آن را به قدرتمندترین اسمارت فون حال حاضر دنیا تبدیل کند که در کنار دیگر ویژگی‌های سخت افزاری و البته ظاهری یک پکیج کامل را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. نتیجه بنچمارک انجام شده را در زیر می‌بینید.

منبع : phonearena

ComputerBaseexynosExynos 7420galaxyMulti-Cores6s6 edgesamsungSingle-Coreاسمارت فوناسنپ‌دراگون 810اگزینوس 7420بررسیبنچمارکچیپچیپستگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیمقایسهموبایلنتلفن همراههشت هستههوشمند
Comments (0)
Add Comment