شایعات پیرامون Galaxy Note 5 جانشین بر حق Note Edge


اکنون که ماه ها تا پرده برداری از Samsung Galaxy Note 5 فاصله داریم امروز شایعات جدیدی از فبلت بالارده سامسونگ به گوش می رسد.

ظاهرا سامسونگ فقط یک نسخه از این فبلت را ارائه خواهد کرد. این نسخه با صفحه با کیفیت بالای QHD یا همان ۴K Super AMOLED بدون حالت خمیده در کناره ها(edge) خواهد بود . 

این فبلت مجهز به چیپ آینده سامسونگ Exynos 7422 خواهد بود گرچه برخی دستگاه ها با چیپ جدید Exynos 7430 به خوبی تست شده اند. ثانیا اینکه گفته می شود متاسفانه در زمان ارائه Note 5 از چیپ جدید استفاده نخواهد شد و در عوض از Exynos 7422 که اندکی پیشرفته تر از ۷۴۲۰ به کار رفته در Galaxy 6 و Galaxy 6 Edge است استفاده می شود.

در حقیقت گفته می شود که Exynos 7422 اولین چیپ all-in-one  سامسونگ است به این معنی که این چیپ به صورت یکجا شامل  CPU, GPU, RAM, storage و  modemخواهد بود.

Note Edge که قرار است  از سال گذشته جانشینی برای خود داشته باشد ولی معلوم است این گوشی مشخصات با Galaxy Note 5 نخواهد بود.این گوشی با اسم رمزی پروژه Zen است و ظاهرا با یک صفحه ۵٫۴ یا ۵٫۵ اینچی Super AMOLED با حالت dual-edge curve ( مثل Galaxy 6 Edge ) و یک قلم مانند سری Note اما چیپ آن در حد یک گوشی پایین رده است.

درمورد پروژه Zen گفته می شود که توسط Qualcomm's Snapdragon 808 تقویت شده است دقیقا مانند چیپی که در سردمدار جدید LG ، G4 دیده می شود. این دستگاه ظاهرا یک دوربین ۱۶MP در پشت با قابلیت optical image stabilization و یک دوربین ۸MP  در جلو به همراه حافظه داخلی ۱۶ GB دارد.

منبع:Gsmarena

16MP8MPAll-in-OneexynosGalaxy Note 5Galaxy S6galaxy S6 edgelg g4note edgeqhdQualcomm's Snapdragon 808Super AMOLEDZenشایعاتگالاکسی
Comments (0)
Add Comment