ضد آب بودن گوشی گلکسی S7 سامسونگ تایید شد

 

هرچقدر به زمان برگزاری کنفرانس خبری شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC 2016 نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای مختلفی درباره‌ی گلکسی S7 به بیرون درز می‌کند. این شرکت امروز ویدیویی کوتاه را در توییتر منتشر کرد که ضد آب بودن این محصول جدید را تایید می‌کند. در این ویدیوی کوتاه به افتادن تصادفی گوشی در آب اشاره می‌شود. به این ترتیب اگر گوشی Galaxy S7 شما داخل آب افتاد، می‌توانید بدون نگرانی گوشی را از آب خارج کرده و با آن کار کنید.

همان‌طور که در شایعات هم به این موضوع اشاره شده بود، پرچم‌دار جدید سامسونگ برخلاف گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge ضد آب خواهد بود. البته سامسونگ گوشی گلکسی S5 را هم به شکل ضد آب ساخته بود.

سامسونگ ویژگی‌های جدیدی را در گوشی جدید خودش قرار داده که در مدل سال گذشته وجود نداشتند که از بین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد.

در حالی که در ویدیوی منتشر شده از سوی سامسونگ هیچ اشاره‌ای به گلکسی S7 نشده، سامسونگ گفته که گلکسی بعدی را در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند ماه) معرفی می‌کند. در چند روز گذشته ویدیوهای مختلفی از این گوشی منتشر شده بود. یک کاربر ناشناس مدل نهایی گوشی را در دست داشت و سامسونگ هم کمپین تبلیغاتی مخصوصی را برای این محصول شروع کرده که در آن ویدیوهای مختلفی به نمایش در می‌آیند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌منبع : Gsmarena

Comments (0)
Add Comment