درز شمخصات فنی از گوشی گلکسی A8 : ضخامت ۵٫۷ میلی متر ، اسنپ دراگون ۶۰۵ و دوربین ۱۶ مگاپیکسل

سامسونگ به زودی گلکسی A8 را با صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی، رزولوشن فول ‌اچ‌دی و ضخامت بی نظیر ۵٫۹ میلی متری روانه بازار خواهد کرد. پس از انتشار مدل‌های مختلفی از سری گلکسی A سامسونگ، این شرکت آماده می‌شود تا مدل جدید و بزرگ‌تری از آن‌ها را روانه بازار کند.  

سامسونگ تا امروز گلکسی آلفا، گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 را معرفی کرده و امروز وبسایت معتبر SamMobile خبر داده که سامسونگ گلکسی A8 را نیز با یک بدنه تمام فلزی به بازار خواهد فرستاد. سامسونگ در ماه مارس نام‌های گلکسی A6، گلکسی A8 و گلکسی A9 را به ثبت رسانده بود. 

>>بررسی اجمالی گوشی هوشمند گلکسی A5 ، میان رده زیبا و پر قدرت سامسونگ

«سام‌موبایل» می‌گوید که گلکسی A8 دارای صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. پردازنده آن نیز اسنپ‌دراگون ۶۰۵ میان رده اما پرقدرت انتخاب شده که در کنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری بزرگ ۳۰۵۰ میلی آمپرساعتی مشخصات اصلی سخت افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند. 

گلکسی A8 یک شگفتی دیگر هم در خود دارد؛ ضخامت بسیار پایین. به ادعای سام‌موبایل، گلکسی A8 دارای ضخامتی تنها ۵٫۹ میلی متری است که اگر حقیقت داشته باشد، گلکسی A جدید را به باریک‌ترین اسمارت فون ساخته شده توسط سامسونگ بدل خواهد کرد. در حال حاضر گلکسی A7 با ضخامتی ۶٫۳ میلی متری این عنوان را در اختیار دارد. 

در بخش دوربین‌ها هم این گوشی پرقدرت ظاهر خواهد شد. گلکسی A8 یک دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد که قطعا انتخاب‌هایی بزرگ برای یک گوشی میان رده محسوب می‌شوند و می‌تواند کیفیت تصاویر ثبت شده با این گوشی را هم‌رده با گوشی‌های بالارده سامسونگ کند. 

به گفته‌ی سام‌موبایل به احتمال بسیار این گوشی در مراحل اولیه تنها در کشور چین منتشر خواهد شد، اما ممکن است چون دیگر مدل‌های این سری، به دیگر بازارهای دنیا نیز راه پیدا کند.

منبع : Phonearena

A8galaxySamMobilesamsungsnapdragon 615اسمارت فوناسنپ دراگون 605اسنپ دراگون 615ای 8بدنه فلزیتلفن همراهزمان ارائهقیمتکوالکامگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلنازک ترینهوشمند
Comments (0)
Add Comment