سامسونگ گلکسی S6 دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود

در طی چند مدت اخیر پرچم دار آینده ی شرکت سامسونگ (گلکسی اس۶) کانون شایعات مختلف بوده است.جدیدا یکی از کارمندان شرکت سامسونگ الکترومکانیکز (SEM) ادعا کرده که این محصول دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال است. 

ضرر های مالی سال گذشته ی SEM در حالی بود که این شرکت در پرچم دار خود از دوربین آنچنان قوی که همراه با لرزشگیر اپتیکال باشد استفاده نکرد اما باز با این وجود حاشیه ی سود بسیار کمی داشت حال اینکه چگونه این شرکت انتظار دارد امسال در عین افزایش کیفیت دوربین های پرچم دارانش و همراه ساختن آتها با لرزشگیر اپتیکال رشد اقتصادی چشمگیری نسبت به پارسال داشته باشد سوال بزرگیست. تا کنون شاهد ساخت دوربین های بیست مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال از سوی سامسونگ نبوده ایم اما به راستی چه گوشی بیشتر از گلکسی اس۶ لیاقت داشتن چنین دوربینی را دارد؟! 

در گذشته این کمپانی از سنسورهای سونی استفاده میکرد اما بنا بر گزارشات رسانه های کره ای این اتفاق در مورد گلکسی اس ۶ نخواهد افتاد و انتظار میرود این شرکت با به کار بردن پردازنده ها و دوربین های پیشرفته اش در محصولاتی که امسال میخواهد روانه ی بازار نماید سود خوبی را به جیب بزند.

منبع : Gsmarena

20 مگاپیکسلgalaxys6samsungSEMsensorاس 6اسمارت فونتلفن همراهدوربینزمان ارائهسخت افزارسنسورگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهوشمندویژگی های جدید
Comments (0)
Add Comment