سامسونگ لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید ۶٫۰ مارشمالو را منتشر کرد

 

چند ماهی از عرضه‌ی نسخه‌ی ۶٫۰ سیستم عامل اندروید می‌گذرد و شرکت‌های ساخت موبایل، یکی پس از دیگری از برنامه‌های‌شان برای بروزرسانی گوشی‌ها می‌گویند.

شرکت‌هایی مثل سونی، HTC و هوآوی تا به امروز برنامه‌ی آپدیت گوشی‌های‌شان را منتشر کرده‌اند، اما سامسونگ هنوز هم حرفی نزده است. با این حال، و‌ب‌سایت Times News توانسته است برنامه‌ی سامسونگ را برای آپدیت گوشی‌های‌اش به مارش‌مالو به دست بیاورد.  

برنامه‌ی سامسونگ بر اساس اطلاعات به دست آمده از این قرار است:

همانطور که از تصویر پیدا است، بروزرسانی گوشی‌های سامسونگ به مارش‌مالو در دو مرحله انجام خواهد شد.  دو گوشی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge+ قرار است در دسامبر سال جاری (ماه آینده) بروزرسانی شوند. دو گوشی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در ژانویه سال آینده بروزرسانی (دی ماه) خواهند شد. دو گوشی Galaxy Note 4 و Galaxy Note Edge هم در فوریه (بهمن ماه) بروزرسانی می‌شوند. در نوبت اول بروزرسانی‌ها، برنامه‌ی آپدیت گوشی‌های Galaxy S5 و Galaxy Alpha هم قرار دارد، اما هنوز بروزرسانی آن‌ها تایید نشده است.  

در مرحله‌ی دوم بروزرسانی گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۶٫۰ مارش‌مالو، قرار است گوشی‌های زیر بروزرسانی شوند، اما هنوز هیچ تاریخی برای آن‌ها مشخص نشده است.  

  • Galaxy A8
  • Galaxy A7
  • Galaxy A5
  • Galaxy A3
  • Galaxy E7
  • Galaxy E5

در تصویر هم‌چنین آمده است که گوشی‌های باقی‌مانده، در مرحله‌ی سوم که هنوز زمان مشخصی ندارد بروزرسانی خواهند شد.  ‌‌‌‌‌‌‌  

مبنع: Times News

galaxys6 edges6 edge plussamsungاس 6 اجاسمارت فونتلفن همراهسامسونگگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمارشمالومشخصات فنیموبایلنوت 5هوشمند
Comments (0)
Add Comment