سونی اکسپریا Z4 را فقط برای ژاپن عرضه می کند سایر نقاط جهان با نسخه متفاوت تر عرضه خواهد شد

یک وبلاگ روسی میگوید که اکسپریا Z4 تنها برای کشور ژاپن بوده و این شرکت برای دیگر کشورهای دنیا پرچمدار متفاوتی معرفی خواهد کرد. امروز سونی در اقدامی غافلگیرکننده از پرچمدار جدیدش با نام اکسپریا Z4 رونمایی کرد. اکسپریا Z4 همانطور که پیشبینی می‌شد دارای ظاهری تقریبا مشابه با اکسپریا Z3، Z2 و حتی اکسپریا Z است!

تغییرات جدید در اکسپریا Z4 به منظور کاهش ضخامت و سبکی هر چه بیشتر این گوشی بوده و در عین حال سخت افزارهای قدرتمندتری چون چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ نیز به این گوشی راه پیدا کرده است. اما به طور کلی، نکته‌ غافلگیرکننده ای در مورد پرچمدار جدید سونی وجود ندارد. 

ولی همانطور که از شواهد امر مشخص بود، اکسپریا Z4 حربه‌ی نهایی سونی نیست. بر اساس اطلاعاتی که توسط وبسایت روسی Hi-Tech منتشر شده، اکسپریا Z4 تنها برای ژاپن ارائه خواهد شد و به همین دلیل مراسم معرفی تنها در کشور ژاپن برگزار شده است. در عوض سونی قصد دارد پرچمدار متفاوتی را برای دیگر کشورهای دنیا معرفی کند. Hi-Tech پیشبینی می‌کند که این معرفی در ماه می برگزار شود.

حال اینکه کلمه‌ "متفاوت" در توصیف پرچمدار جهانی سونی به چه معنی خواهد بود، اطلاعی در دست نیست؛ ولی به نظر می‌رسد پرچمدار جهانی سونی با اکسپریا Z4 در بسیاری از ویژگی‌ها از جمله زبان طراحی مشابه باشد. 

دیروز رندرهای عجیبی از یک گوشی منتسب به سونی در اینترنت دیده شده بود که خبر از تغییرات بزرگ در طراحی پرچمدار بعدی سونی می‌داد. حال اینکه این تصاویر تا چه میزان به واقعیت نزدیک بوده، هیچ اطلاعاتی در دست نیست. 

باید دید در چند روز آینده اطلاعات جدیدی از این پرچمدار جهانی سونی معرفی خواهد شد یا خیر.

منبع : Phonearena

sonyxperiaxperia z4اخبار فناوریاسمارت فوناسنپ دراگون 810اکسپریااندرویداندروید 5تلفن همراهزد 4زمان ارائهسخت افزارسونیشایعاتقیمتگوشیلالیپاپمشخصات فنیمشخصات کلیموبایل
Comments (0)
Add Comment