درز مشخصات فنی و تصاویر از گوشی هوآویی G8 در سایت TENAA

 

اسند جی۷ از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده هوآوی است که از سال گذشته و معرفی آن در IFA 2014 برلین فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. حال به نظر می‌رسد که جانشین این گوشی نیز در دست تولید قرار دارد و احتمالا به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

 این گوشی امروز از نهاد صدور مجوز دستگاه‌های ارتباط از راه دور چین TENAA عبور کرده و حالا می‌توانیم نگاهی نیمه‌رسمی به این گوشی قبل از معرفی داشته باشیم.  

Huawei G8 که با شماره مدل AL00 مشخص شده، کاملا فلزی است و حاشیه دور صفحه‌نمایش بسیار باریکی دارد. جی۸ با صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل معرفی خواهد شد. 

>>هوآوی از فبلت میان رده خود اسند G7 رونمایی کرد

یک اسکنر اثر انگشت نیز برای اولین‌بار در پشت آن قرار گرفته که شباهت زیادی به نمونه Mate 7 دارد.  هوآوی پیش‌تر اعلام کرده بود که اسکنر اثر انگشت خود را محدود به پرچمدارانش نمی‌کند و از آن‌ها در گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز استفاده خواهد کرد.  

با توجه به دریافت مجوز از TENAA می‌توان شاهد معرفی زودهنگام این گوشی و ورودش به بازار بود. البته باید احتمال معرفی آن در IFA 2015 را نیز در نظر داشته باشیم. هوآوی قصد دارد در این نمایشگاه از نسل بعدی فبلت‌های Mate رونمایی کند و معرفی جی۸ در کنار آن نیز دور از انتظار نخواهد بود.

منبع : Gsmarena

G8HuaweiHuawei G8IFA 2015mate 7TENAAاسمارت فوناسندتلفن همراهجی 8درز تصاویردرز مشخصات فنیزمان ارائهشایعاتقیمتگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهاواویهوآویهوشمند
Comments (0)
Add Comment