با بهترین تبلت‌های جایگزین آیپد پرو آشنا شوید!

 

در حال حاضر آیپد پرو اپل جزو یکی از بهترین تبلت‌های موجود به حساب می‌آید. با این وجود این تبلت از قیمت بسیاری بالایی نیز برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین جایگزین‌های آیپد پرو بپردازیم. تبلت‌های که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، قابلیت‌های مشابه با آیپد پرو را ارائه می‌دهند با این وجود از قیمت پایین‌تری نسبت به آیپد پرو برخوردارند. در ادامه با آی‌تی رادار همراه باشید.

آیپد ایر ۲ به همراه کیبورد

آیپد ایر ۲ جزو یکی از بهترین جایگزین‌های آیپد پرو به حساب می‌آید. تمامی مدل‌های ۹٫۷ اینچی تبلت‌های اپل با قیمت پایه ۴۹۹ دلار عرضه شده‌اند در حالی که قیمت پایه آیپد پرو ۹٫۷، ۵۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

تبلت آیپد ایر ۲ از کیبورد کاور اپل و قلم استایلوس پشتیبانی نمی‌کند، با این وجود در صورت اتصال یک کیبورد جانبی تجربه کاربری مشابهی را ارائه می‌دهد. علیرغم رونمایی از آیپد ایر ۲ در اواخر سال ۲۰۱۴، این تبلت همانند یک تبلت قدیمی و پایین رده عمل نمی‌کند. در حال حاضر نسخه ۳۲ گیگابایتی آیپد ایر ۲، ۳۹۹ دلار قیمت دارد. از جمله کیبوردهای پیشنهادی برای این تبلت می‌توان به کیبوردهایMicrosoft Universal Mobile ، Logitech Ultrathin Magnetic Clip-On keyboard و ClamCase Pro اشاره کرد.

>>معرفی بهترین تبلت های سال ۲۰۱۶

سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ به همراه کیبورد

در صورت تمایل به استفاده از یک تبلت سریع‌تر از آیپد ایر ۲، سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ جایگزین اندرویدی مناسبی برای آیپد پرو به حساب می‌آید. سایز صفحه نمایش، نسبت ابعاد و وضوح تصویر این تبلت با آیپد پرو یکسان است. علیرغم رونمایی از این تبلت در اواسط سال ۲۰۱۵، سرعت عملکرد آن همانند استانداردهای امروزی است.

گلکسی تب اس ۲ از صفحه نمایش بهتری نسبت به آیپد پرو بهره می‌برد. این تبلت به پنل سوپر AMOLED مجهز است. همچنین تبلت گلکسی تب اس ۲  از نظر ابعاد نسبت به آیپد پرو و آیپد ایر ۲، ۱۱ درصد سبک‌تر و ۸ درصد باریک‌تر است. در صورت اتصال کیبورد سامسونگ به این تبلت، از ترک پد و ورودی نشانگر نیز پشتیبانی می‌شود. در حال حاضر کاربران می‌توانند گلکسی تب اس ۲ را با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری کنند. کیبورد رسمی سامسونگ نیز ۱۵۰ دلار قیمت دارد.

>>راهنمای خرید: مقایسه جامع لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۲۰۱۶

مایکروسافت سرفیس پرو ۴ به همراه کیبورد تایپ کاور

از دیگر جایگزین‌های آیپد پرو می‌توان به تبلت سرفیس پرو ۴ اشاره کرد. به احتمال زیاد در چند ماه آینده، کمپانی مایکروسافت از نسل بعدی سرفیس پرو ۴ رونمایی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند در آینده تبلت سرفیس پرو ۴ را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند.

 تبلت سرفیس پرو ۴ به ویندوز ۱۰ مجهز است و تقریبا کارایی یک لپ‌تاپ را ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشد که بر خلاف تبلت‌های اپل، تبلت سرفیس پرو ۴ می‌تواند نرم‌افزارهای دسکتاپ نظیر فتوشاپ و لایت روم را به صورت کامل اجرا کند. در حال حاضر سرفیس پرو ۴ با قسمت ۹۰۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت کیبورد تایپ کاور نیز در حدود ۱۳۰ الی ۱۶۰ دلار است.

منبع : newatlas

APPLEiPad Proآیپد ایر 2آیپد ایر 2 به همراه کیبوردآیپد پروبررسی محصولتبلتجایگزین تبلت اپلسامسونگسرفیس پرو 4قیمتکیبوردکیبورد تایپ کاورگلکسی تب اس 2مایکروسافتمشخصات فنیمقایسه
Comments (0)
Add Comment