فردا شیائومی ردمی نوت ۴ و ردمی ۴ را رونمایی می کند

 

زمان معرفی محصولات جدید شیائومی فرا رسیده است. به تازگی تیزر جدیدی توسط این شرکت و با همکاری China Mobile منتشر شده که تاریخ مراسم شیائومی را ۲۵ آکوست یعنی فردا اعلام می‌کند. علاوه بر آن، این خبر تایید می‌کند که محصولات جدید شیائومی یعنی ردمی نوت ۴ و ردمی ۴ نیز در این مراسم معرفی خواهند شد.

با توجه به مشخصاتی که پیش از این فاش شده بود، Xiaomi Redmi Note 4 مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ خواهد بود. پردازنده‌ی این گوشی از نوع Helio X20 ساخت شرکت مدیاتک است که پردازنده‌ای با معماری ۱۰ هسته‌ای و فرکانس ۲ گیگاهرتز است.

یک نسخه از این گوشی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی دیگر مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی مجهز به لنز ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن لنز ۵ مگاپیکسلی دارد. یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری نیز برای ردمی نوت ۴ در نظر گرفته شده است.

اما خبرهای پیرامون ردمی ۴ نیز تاکنون کم نبوده‌اند و بخشی از مشخصات این گجت را فاش کرده‌اند. این گوشی به صفحه‌نمایش ۵ اینچی، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ مجهز خواهد بود. Redmi 4 نیز در دو نسخه یکی با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت و دیگری با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

با معرفی رسمی این دو گوشی در مراسم ۲۵ آگوست شیائومی، دیگر مشخصات و طراحی این دو گجت نیز برای طرفداران پروپاقرص شیائومی مشخص خواهد شد.

منبع: PHONEARENA

Note 4RedmiXiaomiتکنولوژیتلفن همراهردمیردمی 4رونماییزمان ارائهشیائومیگجتگوشیموبایلنوتنوت 4نوت4هوشمند
Comments (0)
Add Comment