استقبال از گوشی گلکسی S6 Edge سامسونگ را مجبور به راه اندازی خط تولید جدید کرد

 

آیا «گلکسی اس۶ اج» (Galaxy S6 Edge) همان برگ برنده سامسونگ و سنگ بنایی خواهد بود که جایگاه اول این شرکت در بازار اسمارت فون را تضمین خواهد کرد؟ 

گزارشی جدید نشان می‌دهد که سامسونگ خط جدیدی به منظور تولید پنل های انحنادار گلکسی اس۶ اج راه‌اندازی کرده تا فرآیند تولید و تحویل سفارشات این گوشی با سرعت بیشتری دنبال شود.

>>تست طول عمر باتری گوشی گلکسی S6 و گلکسی S6 EDGE سامسونگ

گزارش‌های اولیه از سهم ۲۰ تا ۳۰ درصدی گلکسی اس۶ اج در میان گلکسی های جدید سامسونگ خبر می‌دادند، اما مدتی قبل مشخص شد که مدل انحنادار در کنار مدل اصلی گلکسی اس۶ سهمی ۵۰ درصدی در بازار به دست آورده است.

یک منبع آگاه به «بلومبرگ» خبر داده که سامسونگ در کنار دو کارخانه قبلی تولید پرچمدارانش، کارخانه جدیدی را نیز برای تولید صفحه نمایش‌های گلکسی اس۶ اج فعال کرده است. به این ترتیب سامسونگ می‌تواند به جای تولید ۲ میلیون صفحه نمایش انحنادار در ماه، تولیدش را به ۵ میلیون برساند.

>> تماشا کنید : رنگ دور دوربین گوشی گلکسی S6 EDGE می ریزد

گلکسی اس۶ اج نخستین اسمارت فون بازار است که در دو سمت صفحه نمایش انحنادار است. علاوه بر استقبال گسترده منتقدین، داده‌های بازار نشان از تمایل بالای مشتریان نیز به این گوشی دارد.

تعریف و تمجیدهای مدیران اپراتورهای آمریکایی از گلکسی اس۶ اج نیز سبب شده تا امید سامسونگ برای جبران شکستش در بازار آمریکا بیش از گذشته افزایش یابد.

>>سامسونگ چرا در گلکسی S6 EDGE نسبت به گلکسی S6 کم کاری کرده است ؟

البته تولید مدل اج به سبب دشواری‌های متعددی که در تولید آن وجود دارد، به کندی پیش می‌رود و به همین دلیل این گوشی چه در بازارهای ایران و چه در بازارهای دنیا به شکل وسیع توزیع نشده است. اما پیشبینی می‌شود که کارخانه جدید بتواند این مشکلات را تا حد بسیاری رفع کند.

منبع : Gsmarena

galaxys6 edgesamsungآما رو ارقامآمار و ارقاماس 6اس 6 اجاس 6 ادجاسمارت فونانحنا دارتلفن همراهخط تولید جدیدسامسونگسهم بازارکارخانه جدیدگالاکسیگالکسیگلکسیگوشیمنحنی دارموبایلمیزان فروشهوشمند
Comments (0)
Add Comment