خدمات westernunion در ایران

 

آیا تا به حال پیش آمده است که بخواهید مبلغی را به دلار، یورو و یا سایر ارزها برای یکی از اقوام، دوستان و یا شرکای تجاری خود به خارج از ایران ارسال کنید؟ اگر پاسختان مثبت است قطعا میدانید که پروسه ارسال ارز به خارج از ایران سخت و در مواردی طاقت فرسا است! چراکه مشکلات بسیاری سر راهتان وجود خواهد داشت، من جمله نبودن مرجعی مطمئن برای این کار، ندانستن نحوه ارسال ارز و اینکه چه اطلاعاتی از گیرنده لازم خواهید داشت و بدتر از آن اینکه وقتی مبلغی را ارسال میکنید ممکن است حتی تا دو هفته زمان ببرد که به دست گیرنده برسد و بعضا از اصل مبلغ نیز به دلیل کسر کارمزهای بانکی کسر می شود!

خدمتی که ویزا ۷۵، نمایندگی وسترن یونیون در ایران، از سال ۱۳۸۵ به هموطنان گرامی ارئه میدهد ارسال فوری ارز از طریق حواله وسترن یونیون به کلیه کشورها است، توسط وسترن یونیون شما میتوانید در کمتر از چند ساعت مبلغ مورد نظر خود را به هر ارزی من جمله دلار، یورو و یا سایر ارزها به دست گیرنده در هر کشوری که باشد برسانید. از آمریکا تا اروپا، از چین تا روسیه و یا هر کشور دیگری، البته لازم به ذکر است که به دلیل بسیار سریع و آسان بودن ارسال ارز از طریق وسترن یونیون، کارمزدهای این روش کمی بالا است، اما برای مبالغ کم همواره مقرون به صرفه خواهد بود.

برای ارسال ارز به این روش، فقط کافی است که نام، نام خانوادگی و شهر گیرنده وجه را داشته باشد تا به راحتی ظرف کمتر از چند ساعت وجه به ایشان تحویل داده بشه، برای ارسال حواله وسترن یونیون، اینجا را کلیک کنید.

پس از اینکه درخواست ارسال مبلغ رو به مجموعه ویزا ۷۵ بدهید، در روزهای کاری حداکثر ظرف چند ساعت کدی به شما تحویل داده خواهد شد به نام mtcn،  این کد شماره رهگیری مبلغ ارسال شده و مختصر شده Money transfer control number است، کد فوق را به گیرنده مبلغ بدهید تا با رفتن به یکی از دفاتر و نمایندگی های وسترن یونیون بدون هیچ مشکل و بسیار فوری مبلغ را به صورت نقد و یا همان Cash دریافت کند، نکته و مزیت بسیار خوبی که این روش دارد عدم کسری مبلغ به دلیل کارمزدهای احتمالی است، به این معنی که فرضا اگر رقم ارسال شده شما ۹۲۰$ باشد، گیرنده نیز دقیقا ۹۲۰$ دریافت خواهد کرد.

توجه : این پست صرفا جهت معرفی خدمات فوق است و ITradar هیچ مسئولیتی در قبال این پست ندارد 

Money transfer control numbermtcnwestern unionwesternunionانتقال ارزحواله اینترنتیحواله دلاردلارقیمت ارزقیمت دلاروسترن یونیون