پایان انتظار: Xiaomi سرانجام فبلت Mi Note Pro را روانه بازار می کند.

کمپانی معروف Xiaomi دو فبلت بالا رده خود را-  Mi Note و Mi Note Pro را معرفی کرد. قبلا در ماه ژانویه وقتی که  Mi Note در مدت کوتاهی به فروش رفت Mi Note Pro هنوز معرفی نشده بود. حالا بالاخره شیائومی این فبلت قدرتمند را با قیمت ۴۸۳ دلار در ۱۲ May در بازار چین منتشر می کند.

Mi Note Pro یک فبلت ۵٫۷ اینچی است که از صفحه نمایش QHD و یک شیشه خمیده ۲٫۵D روی آن بهره می برد. این صفحه نمایش QHD توسط  Sharp/JDI ساخته شده است و نسبت کنتراست ۱۴۰۰:۱ ارائه می دهد و ازdynamic contrast adjustment بهره می برد که کیفیت بالایی را برای صفحه نمایش زیر نور مستقیم آفتاب رقم می زند.

Mi Note Pro شبیه Mi Note است که توسط یک چیپ Qualcomm Snapdragon 810 چهارهسته ای Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۵GHz تقویت شده است که با گرافیک Adreno 430 همراه شده است. این کمپانی چینی ادعا میکند که مشکل داغ کردن Snapdragon 810 را با طراحی هوشمند توزیع گرمایی برطرف کرده است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از سنسور Sony IMX214 و یک فلاش dual-tone LED بهره می برد. همچنین دوربین ۴ مگاپیکسلی در جلو برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی تعبیه شده است.

همچنین تکنولوژی شارژ سریع این فبلت ۷۰% باتری قدرتمند ۳۰۹۰ mAh را در یک ساعت پر میکند.

منبع:Gsmarena
 

5.7 اینچیAdreno 430MayMi Notemi note proqhdSharp/JDIXiaomiبازار چینبالا ردهتکنولوژی شارژ سریعچیپ Qualcomm Snapdragon 810دوربین 13 مگاپیکسلیژانویهشیشه خمیده 2.5Dعکاسی سلفیفبلتفروشکنتراستمدت کوتاه
Comments (0)
Add Comment