ZTE از اسمارت فون جدید خود Star 2 رونمایی کرد

ZTE در ۱۸ دسامبر اسمارت فون جدید خود را رسما معرفی کرد.نام این گوشی Star 2  می باشد.طراحی این گوشی بسیار نزدیک به نسل قبلی خود یعنی Star 1  می باشد که در ماه آوریل معرفی شد.

اما شهرت این گوشی به پشتیبانی کنترل گسترده ی صدای آن است (voice-powered).این ویژگی تنها یک نرم افزار نیست بلکه این امکان را به شما میدهد که بسیاری از دستورات را تنها از طریق صدا به گوشی خود منتقل کنید.اجرا و بستن برنامه ها,سوئیچ میان Appها,عوض کردن تصاویر و پخش موزیک از جمله قابلیت های این نرم افزار است.به عنوان مثال وقتی شما Star 2  را نزدیک گوش خود می آورید , ازشما میپرسد:با چه کسی میخواهید تماس بگیرید.

>>ZTE از فبلت جدید خود با نام Grand XMax رونمایی کرد

سیستم کنترل صوتی حتی زمانی که گوشی به اینترنت متصل نمی باشد نیز فعال است.ZTE بخاطر این قابلیت به خود می بالد زیرا سیستم کنترل صوتی پاسخ فرمان های شما را در ۱٫۲ ثانیه خواهد داد و بر اساس تست های انجام شده این قابلیت در محیط های پر نویز (از لحاظ صوتی) در ۹۰% موارد سربلند بیرون آمده است.

ZTE Star 2  دارای یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی با رزولوشنFHD1080P میباشد.دوربین اصلی ۱۳مگاپیکسل با فلاش Dual-LED و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل از ویژگی های این اسمارت فون است. چیپست ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 801  با فرکانس ۲٫۳ GHz  قلب تپنده ی این گوشی خواهد بود. Star 2 دارای ۲GB RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی است لازم به ذکر است این گوشی از درگاه microSD نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از ۴G LTE خبری خوش حال کننده برای علاقه مندان به این گوشی ست. باتری این گوشی ۲۳۰۰ میلی آمپر ظرفیت داشته.

>>ZTE از دو گوشی Blade Vec 3G و ۴G با بدنه فیبر کربن و گوشی ارازن قیمت Kis 3 Max رونمایی کرد

این محصول دوست داشتنی با اندروید کیت کت نسخه ی ۴٫۴ و با رابط کابری شرکت ZTE  یعنی MiFavor 3.0 UI روانه بازار می شود.اسمارت فون جدید زد تی ای ۶٫۹ میلیمتر ضخامت دارد.قاب پشتی آن شیشه ای و فریم دور گوشی آلومینومی بوده.

قیمت این گوشی حدود ۴۰۲ دلار  (327 یورو) خواهد بود.

منبع : Gsmarena

4G LTEMiFavor 3.0 UISnapdragonstar 2voice-poweredzteاستار 2اسمارت فوناسنپ دراگون 801امکانات زمان ارائهاندرویدتلفن همراهزد تی ایزمان ارائهزی تی ایسخت افزارسیستم کنترل صوتیفرمان صوتیقیمتکیت کتگوشیمشخصات فنیمشخصات کلیموبایلهوشمند
Comments (0)
Add Comment