شرکت ایسوس در سال ۲۰۱۴ تعداد ۸.۵ میلیون اسمارت فون به فروش رساند و برنامه دارد تا در سال جاری میلادی این رقم را به میزان ۵۰ درصد افزایش دهد و برای تحقق این هدف ایسوس بر روی پرچم دار جدیدش یعنی زن فون ۲ حساب ویژهای باز کرده است.
در گزارشی که اخیرا منتشر شد این شرکت تصمیم دارد ضمن عرضه این گوشی در بازارهای اروپا و آمریکا، نفوذ خود را در بازار پر رونق چین نیز گسترش دهد. در همین راستا یکی از مقامات این این شرکت بیان داشته گوشی زن فون ۲ اسلحه ایسوس برای مقابله با رقبای قدرتمندی چون شیائومی و اپل در بازارهای چین خواهد بود.
بر کسی پوشیده نیست که رقابت در حضور قدر قدرتهایی چون دو شرکت نامبرده برای ایسوس آسان نیست اما گوشی زن فون ۲ آنقدری قدرت دارد که این شرکت جرات چنین هدف گذاری به خود داده است. این گوشی دارای مدلهای گوناگونیست که ردههای مختلف قیمتی را پوشش میدهد. یک مدل از آن که جزو میان ردهها به شمار میآید دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوش ۷۲۰ پیکسل است اما مدل اصلی که پرچم دار این شرکت نیز محسوب میگردد صفحهای ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم داشته و از پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی اینتل Atom Z3580 بهره میبرد.
>>ایسوس از دو گوشی زنفون ۲ و زنفون زوم در نمایشگاه CES 2015 رونمایی کرد
زمانی که اولین زن فون ۲ عرضه شد قیمتی حدود ۲۰۰ دلار داشت اما بدون شک پرچم دار جدید با چنین قابلیتهایی قیمتی به مراتب بالاتر از این خواهد داشت. در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول فوقالعاده میتواند پنجه در پنجه سایر رقبایش افکند و سربلند از میدان بیرون آید یا نه!
منبع: phonearena