دنیای فناوری

ایکس باکس وان از بحران تا تبدیل شدن به یک رقیب

945

ایکس باکس وان

 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایکس باکس وان  توصیه می شود مقاله " مقایسه سخت افزار کنسول های بازی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان " را مطالعه بفرمایید ) ، پس از E3 2013 به یک رقیب برای کنسول های نسل بعد تبدیل شد. آقای Phil Harrison از کمپانی مایکروسافت در مصاحبه با وبسایت مجله شناخته شده Edge گفته اند: "زمانی که شما نما و دیدی از آینده خلق می کنید، آن نمایی را رنگ آمیزی می کنید که بیشتر برای آن هیجان زده اید. اما زمانی که ما بازخوردها را دریافت کردیم دیدیدم که کمی زیادی در آینده به پیش رفته بوده ایم. برای همین آن را تغییر دادیم. بارخوردهای جامعه خود را دیدیدم و نقشه ها را عوض کردیم. ما فکر می کنیم این مورد خوبی است."
آقای Harrison که به عنوان معاون رئیس بخش سرگرمی های تعاملی کمپانی مایکروسافت فعالیت دارند، تاثیرات جدایی Don Mattrick بر روی تغییرات سیاست این کمپانی را رد می کنند و معقند که لیست برنامه و بازی های  ایکس باکس وان برتر از PS4 است. ایشان ادامه می دهند: "ما در حال برنده شدن پیام بازی ها هستیم. ما بیش از ۱۰۰ جایزه برای بازی های پلتفرم خودمان در E3 دریافت کردیم. این مورد دو برابر هر کنسول و پلتفرم دیگری است. با این حساب رسانه دریافت که لیست بازی های ایکس باکس وان برترین است. یکی از آنها Titanfall می باشد که بیشترین جوایز در تاریخ E3 را کسب کرد و قرار است برای ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شود.."
آقای Harrison همچنین بابت تاخییر در عرضه ایکس باکس وان برای برخی کشورها عذر خواهی می کنند اما می گویند که عرضه PS4 در کشورهای بیشتر، به فروش ایکس باکس وان لطمه ای نمی زند. ایشان اضافه می کنند: "ما تمام تلاشمان را برای عقب نماندن خواهیم کرد. این قضیه در دراز مدت و طول عمر ایکس باکس وان تاثیری ندارد."

Phil-Harrison

 

مجله Edge همچین مصاحبه ای را با creative director استدیوهای مایکروسافت یعنی آقای Ken Lobb داشته است و پیرامون عملکرد مایکروسافت در E3 و رقابت کنسول ها صحبت کرده اند. آقای Lobb می گویند: "برنامه تبدیل box به یک devkit به دوسال پیش بر می گردد. باید اینطور می بود. چنین نیست که جادو کنیم و همگی با کدهای بدون ابهام box کار کنند."
آقای Lobb در رابطه با مشکلات بخش روابط عمومی گفته اند: "مسلما پیام رسانی کمپانی برای مدت کوتاهی مشکل ساز است. ما کور نیستیم، مگر نه؟ آیا این موارد در دراز مدت تاثیر داشتند؟ هنگام عرضه خواهیم فهمید. وقتی یک نفر می آید و سوالی می کند که قرار نیست تا تاریخ مشخصی دباره آن صحبت کنیم، حاصل پاسخ های ناقص می شود. به عنوان یک روابط عمومی کامل چنین چیزی وجود ندارد."
در آخر Lobb اشاره ای به مقایسه های فراوان انجام شده، پیرامون تفاوت سخت افزاری ایکس باکس وان و PS4 کرده اند و گفته اند: "شاید کمی GPU آنها بیشتر باشد. ما eSRAM را به همراه یک پهنای باند دیوانه وار داریم. کدامیک از دید یک سازنده، در دراز مدت بهتر خواهد بود؟ ما شاهد رقابت بازی ها خواهیم بود. در آخر همه چیز، این تیم های انحصاری است که مشخص می کنند از کدام سخت افزار را بهتر استفاده می کنند." نظر شما راجع به صحبت های آقای Lobb و Harrison چیست؟

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.