دانلود فارسی ساز کلش اف کلنز برای اندروید

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که همواه انگلیسی بودن اصطلاحات، توضیحات و دستور‌العمل‌های بازی کلش اف کلنز شما را اذیت می‌کند امروز به شما روشی ارایه می‌دهیم که از طریق آن می‌توانید زبان این بازی را در گوشی‌های اندرویدی به فارسی تبدیل کنید.

البته از آنجایی که کمی مراحل انجام این کار پیچیده و طولانی است به همراه فایل‌های فارسی ساز برنامه، یک ویدیو نیز برای شما آماده کرده‌ایم که در هنگام دانلود فایل‌ها همراه آنهاست و می‌توانید با مشاهده آنها به دقت همه جزییات و مراحل را متوجه شوید.

فقط برای انجام این کار ۲ پیش نیاز لازم است. اول اینکه حتما باید گوشی شما روت شده باشد. چنانچه گوشی شما هنوز روت نشده است و نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید در قسمت نظرات مدل دقیق گوشی خود را برای ما بفرستید تا ظرف کمتر از ۲ روز، نحوه روت گوشی‌تان را بر روی سایت قرار دهیم.

>>آموزش بینهایت کردن تعداد سربازان به هنگام حمله در بازی کلش اف کلنز

دومین نکته مورد نیاز نیز، نصب اپلیکیشن ES File Explorer است که در طی مراحل انجام کار، شدیدا به آن نیاز پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن را از این لینک دانلود نمایید. در پایین نیز لینک دانلود فولدر حاوی فایل‌های فارسی ساز و ویدیوی آموزشی وجود دارد.

لینک دانلود

منبع : ITradar.ir

Clash of Clansgameآموزشاندرویدبازیبهترینترفندتغییر زیانجالبروشسادهفارسیفارسی سازفارسی کردنکلشکلش اف کلنزکلنزنحوهیادگیری
Comments (11)
Add Comment
  • محمدحسین

    سلام برا من روت نیست هرکاری هم که میکنم نمیشه من یه پیشنهادی دارم وقتی شما این فایلو با اون فایل عوض میکنید تغییرات رو بازی هم انجام میشه اگه میشه همین برنامه کلشی رو که فارسی کردین رو بذارید تو سایت اگه هم نمیتونید بردارید فایلو با نرم افزار زپیا بفرستید به یه گوشی و هنگام نصب اونو بردارید و آپلود کنید

  • amir hossein

    سلام عزیز.

      میشه روش روتشو بهم یاد بدینپhuawei g530 گوشی بنده

  • amir hossein

    huawei g510 ببخشید اشتباه شد مدل گوشیم اینه

     

  • شعیب

    سلام من طبق آموزش در فایل ویدئو فایل ها رو در محل گفته شده کپی کردم ولی فایلی که در ویدئو گفته شده بعد کپی فایل ها از پوشه  (سی اس وی) حذف گردد موجود نیست و وقتی هم در بازی به قسمت زبان میرم زبان فارسی اضافه نشده!! لطفا راهنمایی کنید نسخه بازی ۷٫۱٫۱

  • کیارش

    آموزش روت سامسونگ گلگسی استار

     

  • مسعود

    سلام گوشی من روت نیست میشه نحوه روت کردن شو توضیح بدین گلکسی A3

  • محم

    گلگسی کرند۲

  • ali

    سلام من با کامپیوتر میرم داخل کلش لطفا بگید چجوری روت کنم؟
     

  • جواد

    هواوی هانر۳c