ADATA از هارد اکسترنال HC500 مخصوص تلویزیون و کامپیوتر رونمایی کرد

شرکت ای‌دیتا که در زمینه تولید ماژول‌های رم و حافظه‌های ذخیره‌سازی فعالیت دارد، به تازگی یک هارد اکسترنال ۲٫۵ اینچی به نام HC500 را به بازار عرضه کرده است. سازگاری با انواع تلویزیون‌های هوشمند و قابلیت استفاده به عنوان فضای ابری اختصاصی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هارد دیسک اکسترنال هستند.

هارد HC500 بدنه‌ی فلزی بسیار زیبایی دارد و از رابط USB 3.0 پشتیبانی می‌کند. شرکت ای دیتا این هارد دیسک را در سه ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایتی و در دو رنگ تیتانیوم و طلایی طراحی و تولید کرده است

همراه با هارد HC500 نرم‌افزارهای NTI MiST و NTI Backup Now EZ عرضه می‌شوند. با استفاده از نرم‌افزار NTI MiST شما می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی این هارد دیسک به عنوان یک فضای ابری استفاده نمایید و از پلتفرم‌های مختلف، از جمله ویندوز، مک، اندروید و iOS به فایل‌های آن دسترسی داشته باشید. 
دیگر ویژگی هارد دیسک اکسترنال HC500 وجود یک حسگر اضافی به نام G Shock است که کار آن، حفاظت از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک در برابر ضربه و حرکات شدید است. اگر ضربه‌ شدیدی به این هارد دیسک وارد شود، حسگر G Shock این ضربه را تشخیص داده و به صورت خودکار فعال می‌شود. در این حالت این حسگر هد خواننده را از روی دیسک جدا می‌کند تا اطلاعات ذخیره شده هیچ آسیبی نبینند.
 
>>بررسی هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A30 
البته برای اطلاع دادن به شما نیز چراغ هارد دیسک به رنگ قرمز و حالت چشمک‌زن در می‌آید. پس از برطرف شدن ضربه، این چراغ دوباره به رنگ آبی باز می‌گردد که نشانه‌ برطرف شدن اثر ضربه و از سرگیری فعالیت عادی هارد دیسک می‌باشد.
منبع : adata
500 گیگابایتG ShockHC500NTI Backup Now EZNTI MiSTUSB 3.0امکاناتای دیتاتلویزیون هوشمنحافظهدو ترابایتذخیره سازیرمسخت افزارفضای ابریفناوریمشخصات فنیمشخصات کلیویژگی جدیدیک ترابایت
Comments (0)
Add Comment