دنیای فناوری

ADATA از هارد اکسترنال HC500 مخصوص تلویزیون و کامپیوتر رونمایی کرد

475

productImage5384

شرکت ای‌دیتا که در زمینه تولید ماژول‌های رم و حافظه‌های ذخیره‌سازی فعالیت دارد، به تازگی یک هارد اکسترنال ۲٫۵ اینچی به نام HC500 را به بازار عرضه کرده است. سازگاری با انواع تلویزیون‌های هوشمند و قابلیت استفاده به عنوان فضای ابری اختصاصی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هارد دیسک اکسترنال هستند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

هارد HC500 بدنه‌ی فلزی بسیار زیبایی دارد و از رابط USB 3.0 پشتیبانی می‌کند. شرکت ای دیتا این هارد دیسک را در سه ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایتی و در دو رنگ تیتانیوم و طلایی طراحی و تولید کرده است

productImage5385

همراه با هارد HC500 نرم‌افزارهای NTI MiST و NTI Backup Now EZ عرضه می‌شوند. با استفاده از نرم‌افزار NTI MiST شما می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی این هارد دیسک به عنوان یک فضای ابری استفاده نمایید و از پلتفرم‌های مختلف، از جمله ویندوز، مک، اندروید و iOS به فایل‌های آن دسترسی داشته باشید. 
دیگر ویژگی هارد دیسک اکسترنال HC500 وجود یک حسگر اضافی به نام G Shock است که کار آن، حفاظت از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک در برابر ضربه و حرکات شدید است. اگر ضربه‌ شدیدی به این هارد دیسک وارد شود، حسگر G Shock این ضربه را تشخیص داده و به صورت خودکار فعال می‌شود. در این حالت این حسگر هد خواننده را از روی دیسک جدا می‌کند تا اطلاعات ذخیره شده هیچ آسیبی نبینند.
productImage5383
 
البته برای اطلاع دادن به شما نیز چراغ هارد دیسک به رنگ قرمز و حالت چشمک‌زن در می‌آید. پس از برطرف شدن ضربه، این چراغ دوباره به رنگ آبی باز می‌گردد که نشانه‌ برطرف شدن اثر ضربه و از سرگیری فعالیت عادی هارد دیسک می‌باشد.
منبع : adata

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.