مشخصات فنی کارت گرافیک انودیا جی فورس GTX 880 ؛ زمان عرضه ماه ستامبر

انویدیا در ماه سپتامبر مراسمی بزرگ را در کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود جی‌تی‌ایکس ۸۸۰ در این مراسم رونمایی شود. انویدیا آماده می‌شود که در زمانی نه چندان دور، نسل جدید گرافیک‌های رده‌بالای خود جی‌فورس جی‌تی‌ایکس ۸۸۰ را رونمایی کند. وب‌سایت VideoCardz به نقل از منابع مطلع خبر داده که انویدیا در میانه ماه سپتامبر مراسمی بزرگ را در کالیفرنیا با تمرکز بر معماری مکسول برگزار خواهد کرد. 

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در این مراسم معرفی خواهد شد GM204 یا همان جی‌تی‌ایکس ۸۸۰ انویدیا خواهد بود. انتظار می‌رود فروش این محصول نیز در ماه پایانی سال ۲۰۱۴ آغاز شود.

مشخصات کامل این کارت گرافیک در حال حاضر مبهم است، اما ۲۵۶ بیتی‌بودن آن تقریبا قطعی می‌باشد. علاوه بر این جی‌تی‌ایکس ۸۸۰ در دو مدل ۴ گیگابایتی و با توجه به تصاویر لو رفته ۸ گیگابایتی تولید خواهد شد.

اگرچه این کارت گرافیک قوی‌ترین نوع در بازار نخواهد بود، ولی باز هم جیب شما را به سهم خود خالی خواهد کرد. قیمت پیشنهادی VideoCardz برای این کارت گرافیک ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار است و بعید به نظر می‌رسد قیمت آن به ۵۰۰ دلار برسد.

جی‌تی‌ایکس ۸۸۰ در طراحی بیش از آنکه وارث نسل قبلی خود یعنی جی‌تی‌ایکس ۷۸۰ باشد، به مدل جی‌تی‌ایکس ۷۷۰ شباهت دارد. در جی‌تی‌ایکس ۸۸۰ از یک پردازنده گرافیکی GK104 بهره گرفته شده، اما تصور نکنید که این کارت گرافیک با چنین پردازنده گرافیکی میان‌رده‌ای، عملکرد پایین‌تری نسبت به GK110 ها داشته باشد. هنوز برآوردی قطعی در مورد عملکرد ۸۸۰ در دست نیست، هرچند تخمین زده می‌شود که از ۷۸۰ و حتی ۷۸۰ Ti عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

منبع : videocardz

780 TiGeForceGK104GK110GTX 880nVidiaاخبار درز کردهاخبار فناوریامکاناتانودیاجی تی ایکس 880جی فورسزمان ارائهسخت افزارشایعاتقیمتکارت گرافیکمشخصات فنیمشخصات کلیدی
Comments (0)
Add Comment