چطور به تصاویر موجود در اینستاگرام آهنگ اضافه کنیم ؟

 

در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی برای سیستم عامل‌های آی او اس و یا اندروید ارائه شده‌اند که امکان اضافه کردن آهنگ به تصاویر، ساخت اسلایدشو و همچنین به اشتراک گذاری اسلایدشو ساخته شده را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام را فراهم آورده‌اند. در ادامه به آموزش اضافه کردن آهنگ به تصاویر و به اشتراک گذاری آن‌ها در اینستاگرام خواهیم پرداخت. با آی تی رادار همراه باشید

روش اول: استفاده از اپلیکیشن Flipagram

اپلیکیشن Flipagram این امکان را فراهم آورده است تا تصاویر خود را به یک اسلایدشو (Slide Show) تبدیل کنید و آهنگ مورد نظر خود را به آن اضافه نمایید. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است.

دانلود اپلیکیشن Flipagram برای آی او اس

دانلود اپلیکیشن Flipagram برای اندروید

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن Flipagram بر روی گوشی و یا تبلت خود، آن را اجرا و در صفحه نمایان شده گزینه Start را لمس کنید.

اکنون در این قسمت می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را گالری دستگاه، فیس‌بوک و یا اینستاگرام انتخاب نمایید.

انتخاب هر تعداد تصویر مورد نظر امکان‌پذیر خواهد بود با این حال به خاطر داشته باشید که با افزایش تعداد تصاویر، زمان نمایش هر تصویر کاهش می‌یابد چرا که اپلیکیشن Flipagram امکان ساخت یک اسلایدشوی ۱۵ ثانیه‌ای از عکس‌ها را فراهم آورده است. بنابراین در صورتی که تنها یک تصویر انتخاب کنید، تصویر مورد نظر به مدت ۱۵ ثانیه نمایش داده می‌شود. 

به منظور ویرایش تصاویر تنها کافیست تا هر تصویر را دو بار به صورت پشت سر هم لمس نمایید.

پس از اتمام ویرایش تصاویر، گزینه Next موجود در قسمت فوقانی و سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید.

با لمس آیکون Music موجود در زیر قسمت پیش نمایش تصویر، اضافه کردن آهنگ به اسلایدشو امکان‌پذیر می‌شود. با انتخاب گزینه Find Music می‌توانید از آهنگ‌های اپلیکیشن Flipagram استفاده کنید. در غیر این صورت با لمس گزینه My Music از آهنگ‌های موجود بر روی دستگاه خود استفاده نمایید. در بخش Auto Timing نیز گزینه Instagram – 15s را انتخاب کنید.

به منظور پیش نمایش اسلایدشو گزینه Preview را لمس نمایید. در نهایت نیز مورد نیز آیکون به شکل تیک موجود در قسمت فوقانی و سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید.

سپس در لیست نمایان شده اپلیکیشن Instagram را انتخاب نمایید.

در این مرحله می‌توانید مجددا اسلایدشوی خود را با استفاده از ابزارهای ویرایش اینستاگرام ویرایش نمایید و افکت‌های مورد نظر خود را به آن اضافه کنید.

پس از ویرایش اسلایدشو،  عنوان مورد نظر خود را به آن اضافه کرده و یا دوستانتان را تگ کنید. همچنین امکان به اشتراک گذاری این اسلایدشو از طریق دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و یا فیس‌بوک نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن SoundTracking

اپلیکیشن SoundTracking این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید آهنگ‌های محبوب را به تصاویر خود اضافه کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای دو سیستم امل اندروید و آی او اس ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن SoundTracking برای اندروید

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن SoundTracking، در اولین اجرا آن از شما خواسته می‌شود تا وارد حساب کاربری خود شوید. به این منظور می‌توانید از اکانت‌های فیس‌بوک، توییتر و یا Foursquare خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید به منظور ساخت اکانت در اپلیکیشن SoundTracking از آدرس ایمیل خود استفاده کنید.

اپلیکیشن SoundTracking امکان جستجوی آهنگ مورد نظر فراهم آورده است

سپس تصویر مورد نظر خود را  از طریق گالری دستگاه و یا اینستاگرام انتخاب کنید.

پس از انتخاب عکس مورد نظر، پست خود را همانند تصویر زیر با لمس آیکون موجود در قسمت انتهایی و سمت چپ صفحه، در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

منبع : wikihow

Flipagramآموزشآموزش تصویریآهنگآی او اساپلیکیشناسمارت فوناضافه کردناندرویداینستااینستاگرامبرنامهترفندتصویرتلفن همراهتلگرامدانلدسیستم عاملشبکه های اجتماعیعکسفلیپ گرامفیس بوکفیسبوکگوشیموبایلموزیکنرم افزار
Comments (0)
Add Comment