دانلود کنید با اپلیکیشن SPLASHTOP کامپیوترتان را از هر کجای دنیا تحت کنترل داشته باشید

آیا دوست دارید از هر کجای دنیا به طور کامل به کامپیوترتان که از شما دور است دسترسی داشته باشید؟ بدون شک یکی از جذابترین و کاربردی‌ترین کارهایی که میتوان از طریق گوشی هوشمند یا تبلت انجام داد کنترل کمپیوتر از راه دور است.

بدین ترتیب که صفحه نمایش کامپیوتر بصورت کامل بر روی صفحه نمایش وسیله هوشمندتان ظاهر می‌گردد و شما به راحتی می‌توانید هر کاری که دلتان می‌خواهد با کامپیوترتان از راه دور انجام داده و به تمامی فایل‌ها و برنامه‌های موجود روی آن دسترسی داشته باشید.

در بیان اهمیت این موضوع همین بس که حتی شرکت مایکروسافت اقدام به طراحی اپلیکیشنی اندرویدی برای برآورده ساختن این نیاز نموده است. از این رو امروز برآن شدیم تا بهترین اپلیکیشن در این زمینه را یافته و آن را خدمتتان معرفی نماییم.

بعد از بررسی‌های بسیار اپلیکیشن Splashtop Remote Desktop HD را یافتیم. این برنامه به هیچ وجه ایرادهای عمده‌ای که سایر اپلیکیشن‌های مشابه دارند را نداشته و موفق گردیده امتیاز ۴.۴ از ۵ را در گوگل پلی از کاربران بگیرد.

عملکرد این برنامه بدین ترتیب است که ابتدا اپلیکیشن آن را دانلود و بر روی گوشی یا تبلت‌تان نصب نمایید سپس آن را اجرا نموده و برای خود یک حساب کاربری درست کنید.

حال کلاینت مخصوص کامپیوتر را نیز دانلود نموده و آن را نیز بر روی کامپیوترتان نصب و اجرا کرده و ایمیل و رمز حساب کاربریتان را وارد آن کنید تا بلافاصله نام کامپیوترتان بر روی گوشی ظاهر شود.

حال به سادگی با کلیک بر روی نام کامپیوتر روی گوشی ظاهر شده و به سادگی می‌توانید به کنترل کامپیوترتان بپردازید.

ترجیح می‌دهیم بجای توضیح تمامی کاربردها و جزییات برنامه، کشف لذت استفاده از امکانات مختلف و متنوع آن را به خودتان بسپاریم.

 

لینک دانلود کلاینت کامپیوتر

Remote DesktopSplashtopSplashtop Remote Desktop HDاپلیکیشناز راه دوراسپلشتاپاسمارت فوناندرویدبرنامهبرنامه تبلتبرنامه کنترل کامپیوتر از راه دورتبلتترفندتلفن همراهدانلودریموت کنترل کامپیوترکامپیوتر شخصیکنترل کامپیوترکنترل کامپیوتر از راه دورکنترل گوشیگوشیلپ تاپموبایلنرم افزارهوشمند
Comments (0)
Add Comment