دنیای فناوری

درز مشخصات فنی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J1

728

samsung_galaxy_j_01

بعد از آن که سامسونگ سری A را معرفی نمود و احتمالا در آینده ای نزدیک سری E را پرده برداری خواهد کرد, این بار این شرکت کره ای قصد دارد خط تولید جدیدی را به خط تولید اسمارت فون های خود اظافه کند.گلکسی جی (J) نام این سری می باشد.تمام این ها بخشی از برنامه های شرکت سامسونگ برای عرضه ی راحت تر اسمارت فون های خود است. حداقل با این کار نام گذاری آن ها راحت تر خواهد بود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اولین اسمارت فون سری جی  Galaxy J1 , نام دارد که با نام رسمی و مدل SM-J100 روانه ی بازار خواهد شد. ما قبلا در سایت ها و بنچمارک های مختلف به صورت غیر رسمی با مشخصات این گوشی آشنا شده بودیم ولی اکنون لیست کامل مشخصات آن به صورت رسمی منتشر شده.در ادامه با آی تی رادار همراه باشید.

>>درز تصاویر و مشخصات فنی گوشی فوق نازک A7 سامسونگ در سایت TENNA

galaxy-j1

از ویژگی های صفحه نمایش گلکسی جی ۱ میتوان به یک پنل TFT 4.3 اینچی با رزولوشن WVGA (480*800) اشاره کرد.دوربین اصلی این اسمارت فون ۵ و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلی می باشد. SM-J100از چیپست ۴ هسته ای Marvell PXA 1908 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز استفاده میکند. ۱GB RAM و۴GB  حافظه ی داخلی,ساپورت ۴G LTE از دیگر ویژگی های جی۱ میباشد.یک باتری ۱۸۵۰ میلی آمپری وسلیه ی برق رسانی به این گوشی را بر عهده دارد.

>>سامسونگ در حال تست گلکسی نوت ۴ با چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ می باشد

جی ۱ با اندروید کیت کت نسخه ی ۴٫۴ عرضه می شود این در حالی است که شایعات حاکی از آن دارند که سری E  شرکت سامسونگ با اندروید ۵ روانه ی بازار خواهد شد. ابعاد گلکسی J1 29 x 68 x 8.9 mm است و وزنی معادل ۱۲۳ گرم دارد.تقریبا تمام مشخصاتی که از این گوشی قبلا در بنچمارک ها و سایت های مختلف دیده بودیم درست بود بجز صفحه ی ۴٫۳ اینچی آن که در سایت ها ۴٫۸ گزارش شده بود.

Samsung-Galaxy-J1 (1)

 بدیهی است که قیمت نهایی این محصول چندان گران نخواهد بود احتمالا قیمتی حدود گلکسی Y داشته باشد با این حال باید تا زمان عرضه ی این گوشی تا سال ۲۰۱۵ صبر کنیم.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.