دنیای فناوری

درز تصاویر و مشخصات فنی گوشی هوشمند میزو Blue Charm Note در سایت TENNA

621

untitleddfd

اولین عکس منتشر شده از میزو Blue Charm Note را مشاهده می کنید که احتمالا هفته ی آینده یا شاید هم زود تر به صورت رسمی معرفی میشود.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

انتظار می رود Blue Charm Note رقیب ردمی نوت شرکت شیائومی باشد.با آن که مشخصات Blue Charm Note در حد و اندازه های یک گوشی پرچمدار نیست اما باید اثبات کند که آیا در بسیاری از موارد مورد توجه خواهد بود یا نه؟

gsmarena_003

از آنجا که درگاه سیم کارت در سمت راست گوشی قرار دارد احتمالا خود کاربر نمی تواند قاب پشتی این گوشی را به روش معمول باز کند به عبارتی قاب پشتی توسط کاربر قابل باز شدن نیست و کاربر توانایی تعویض باتری را به روش معمول ندارد. گفته شده جنس بدنه ی این گوشی و کیفیت ساخت آن شباهت بسیاری به آیفون ۵C  شرکت اپل دارد!!

>>مشخصات فنی درز کرده گوشی هوشمند Meizu K52 در بنچمارک GFX Bench

Blue Charm Note دو سیم کارته بوده و از شبکه هایی چون : TD-LTE, TD-SCDMA, GSM پشتیبانی می کند. شایعات بسیاری مبنی بر این وجود دارد که Blue Charm Note با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن فول اچ دی عرضه میشود.

gsmarena_002

چیست این فبلت ساخت شرکت مدیاتک و مدل MT6752  می باشد که از هشت هسته با فرکانس کاری ۲٫۰ گیگاهرتز (۲٫۰ GHz octa-core Cortex-A53 CPU) کار می کند.

>>گوشی Meizu MX4 با دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و پردازنده ۸ هسته ای رونمایی شد

فبلت جدید شرکت میزو دارای ۲GB RAM  و ۱۶GB حافظه ی داخلی می باشد که توسط microSD قابل ارتقا ست. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ و دوربین جلوی آن ۲ مگاپسکلی است.باتری این فبلت  3,050 mAhظرفیت دارد.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.