دنیای فناوری

سامسونگ از مانیتور SE790C فوق عریض منحنی و ۳۴ اینچی رونمایی کرد

403

gsmarena_001 (1)

سامسونگ خبر تولید مانیتور 34 اینچی خمیده و فوق عریضرا تایید کرد. مدل این نمایشگر  SE790Cمیباشد.جدید ترین محصول این غول کره ای در نمایشگاه CES 2015 رونمایی خواهد شد.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

Samsung SE790C دارای رزولوشن ۳,۴۴۰ x 1,440 pixels Ultra-WQHD)) بوده و تصاویر در آن با نسبت۲۱:۹ به نمایش در می آیند.میزان کنتراست این مانیتور ۳,۰۰۰:۱ می باشد.

>>فلیپس از مانیتور ۲۸ اینچی ۴K با قیمت بی نظیر ۵۹۹ دلار را ارائه کرد

ایده ی صفحه نمایش خمیده از انحنای چشم انسان نشات گرفته است.این نوع نمایشگرها زاویه دید فوق العاده ای دارند و فشار کمتری به چشم وارد می کنند در نتیجه آسیب کمتری به بینایی بیننده وارد می شود. ایجاد تصویر شبه سه بعدی از ویژگی این نمایشگر ها است گرچه هنوز با ۳Dواقعی فاصله دارند.انحنای این نوع نمایشگرها باعث می شوند اندازه ی مانیتور نسبت به مانیتور مسطح و هم اندازه ی آن بزرگ تر به نظر رسد.

gsmarena_002 (1)

ویژگی هایی چون Picture-in-Picture و Picture-by-Picture از قابلیت های این نمایشگر است.ویژگی Picture-by-Picture این امکان را فراهم میکند که دو تصویر به طور همزمان از دو منبع مختلف در این نمایشگر ببینید(به عنوان مثال پخش فیلم از پلیر خود و انجام بازی با کنسول را هر دو در یک صفحه توسط این مانیتور میتوانید تجربه کنید.)

>>از سال آینده مانیتورهای سامسونگ از فناوری فری سینک شرکت AMD پشتیبانی خواهد کرد

SE790C دارای ۴ پورت USB 3.0 و دو بلندگوی استریو ۷ واتی می باشد.سامسونگ هنوز قیمت نهایی این نمایشگر زیبا را اعلام نکرده با این حال به شخصه فکر نمی کنم این تلویزیون چندان ارزان قیمت باشد.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.