دنیای فناوری

از سال آینده مانیتورهای سامسونگ از فناوری فری سینک شرکت AMD پشتیبانی خواهد کرد

376

 

کمپانی ای‌ام‌دی، فری‌سینک را در پاسخ به تکنولوژی جی‌سینک شرکت انویدیا معرفی کرده و فعلا قرار است دو مدل از مانتیورهای سال ۲۰۱۵ سامسونگ به این تکنولوژی مجهز شوند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

برای گیمرهایی که خواهان بیشترین بهره‌گیری از کامپیوترها و کنسول‌های بازی خود می‌باشند، عنصر زمان پاسخ‌دهی کوتاه بیشترین نقش را در خرید مانیتور بازی می‌کند. با این فرض اگر پای کارت گرافیک ‌های انویدیا نیز در میان باشد، احتمالا به دنبال مانیتوری خواهند بود که از تکنولوژی انویدیا "جی-سینک" پشتیبانی کند. 

اما اگر شما گیمر AMD باشید، آنگاه چه باید کرد؟ ای‌ام‌دی نیز اخیرا دست به کار شده و تکنولوژی "فری‌سینک" را با همکاری یکی از بهترین تولیدکننده‌های مانیتور در جواب به جی-سینک انویدیا ارائه کرده است. 

سامسونگ چند روز پیش مانیتورهای گیمینگی را معرفی کرد که به تکنولوژی فری‌سینک ای‌ام‌دی مجهز شده‌اند. این تکنولوژی، خروجی پردازنده‌های گرافیکی را با رفرش ریت مانیتورها سینک می‌کند و در نتیجه تصاویر بدون پارگی و لکنت پخش خواهند شد. 

این مانیتورها قرار است تحت شماره مدل‌های UD590 و UE850 از مارس ۲۰۱۵ وارد بازار شوند. UD590 با مدل‌های ۲۳٫۶ و ۲۸ اینچی و UE850 نیز با مدل‌های ۲۳٫۶، ۲۷ و ۳۱٫۵ اینچ به فروش خواهند رسید. 

جزئیات مربوط به قیمت این مانیتورها فعلا نامشخص است.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.