دنیای فناوری

گروهی از کارکنان سابق نوکیا اقدام به ارائه تبلتی با نام Jolla را کردند

358

News160

چند روزی پیش، شرکت Jolla، (گروهی از کارکنان اسبق نوکیا که آن جدا شده و به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند) اعلام کرد که برای عرضه تبلت جدید خود نیاز به کمک‌های مردمی دارند. Jolla که به دنبال جذب سرمایه‌های مردمی برای عرضه محصول خودش بود، اعلام کرد که هزار دستگاه اول از تبلتش را ۱۸۹ دلار و هزار دستگاه بعدی را ۱۹۹ دلار قیمت‌گذاری خواهد کرد و امیدوار است که بتواند با سرمایه‌ای معادل ۳۸۰٫۰۰۰ دلاری، محصول خود را به تولید انبوه برساند.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

دو روز پیش Jolla اعلام کرد که عرضه اولین تبلت این شرکت با هدف رسیدن به سرمایه ۳۸۰٫۰۰۰ دلاری بوده، اما استقبال مردمی از این محصول فوق‌العاده بود و در حال حاضر سرمایه جمع شده به عدد یک میلیون دلار رسیده است. لازم به ذکر است که همچنان کمک‌های مردمی ادامه دارد. 

>>اپل از آیپد مینی ۳ رونمایی کرد ، همه چیز ارتقا پیدا کرده است

در همین راستا Jolla تصمیم به برگزاری جشن و تخفیف محدود ۱۰۰ یورویی برای محصول خود گرفته و این بدین معنا است که شما می‌توانید این محصول را برخلاف قیمت معمول آن (یعنی ۳۴۹ یورو) و تنها با ۲۴۹ یورو خریداری نمایید. این تخفیف محدود تنها تا ۲۵ ماه نوامبر ادامه خواهد داشت.

gsmarena_001

طبق جزئیات اعلام شده، این محصول با صفحه‌نمایش لمسی ۴٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، ۸ مگاپیکسل دوربین با فلش LED، دو مگاپیکسل دوربین جلو، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (که می‌توان آن را با درگاه کارت حافظه افزایش داد) عرضه خواهد شد.

>>بازگشت نوکیا با یک تبلت اندرویدی به دنیای گجت ها

پردازنده این محصول Qualcomm دو هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی می‌باشد و تمامی خدمات ارتباطی معمول و رایج همراه با خدمات شبکه ۴G را شامل خواهد بود. سیستم‌عامل محصول نیز Sailfish است.

>>تبلت نکسوس ۹ گوگل ساخت اچ تی سی با چیپست تگرا K1 و اندورید ۵ رونمایی شد

در جدول زیر می‌توانید مقایسه Jolla را با دیگر رقبای خود مشاهده نمایید.

News161

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.