دنیای فناوری

گلکسی نوت ۲ و گلکسی S4 نیز به جمع دریافت کنندگان آپدیت اندروید ۵٫۰ لالیپاپ پیوستند

769

لالیپاپ گلکسی s4 و نوت 2

در اطلاعاتی که در وبسایت سامسونگ فنلاند مشاهده می‌شود، گلکسی نوت II نیز جزء دستگاه‌های دریافت کننده لالی‌پاپ قرار داده شده است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

سامسونگ فنلاند اخیرا اطلاعاتی را در وبسایت خود قرار داده که نشان می‌دهد فبلت سال ۲۰۱۲ این شرکت نیز در بین دستگاه‌هایی است که به اندروید ۵٫۰ لالی‌پاپ مجهز خواهد شد.

>>دانلود رام رسمی و فارسی گلکسی نوت ۲ با اندروید کیت کت ۴٫۴٫۲

بر اساس این اطلاعات، سامسونگ گلکسی نوت II یا نوت ۲ در بین گلکسی هایی قرار دارد که جدیدترین اندروید گوگل را دریافت می‌کند. هر چند در اطلاعات ثبت شده در این وبسایت، خبری از زمان ارائه آن اعلام نشده است.

tmgq6qav

کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت فون معمولا آپدیتی برای دستگاه‌های با عمر حداقل ۲ سال ارائه نمی‌کنند، اما به نظر گلکسی نوت II به عنوان یک استثنا این آپدیت را دریافت می‌کند. پیشبینی شده که به زودی سامسونگ نیز این خبر را تأیید کند.

>>7 ویژگی کلیدی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ گوگل موسوم به اندروید آبنبات چوبی (لالیپاپ)

همانطور که در گذشته نیز اعلام شده بود، گلکسی نوت ۳ و گلکسی S4 نیز آپدیت لالی‌پاپ را دریافت می‌کنند و البته دستگاه‌های معروف امسال چون گلکسی آلفا، گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج نیز در بین دریافت‌کننده‌های این آپدیت هستند.

لازم به ذکر است که سامسونگ آپدیت گلکسی های S5 به اندروید ۵٫۰ را آغاز کرده و در اوایل ژانویه شاهد انتشار موج دیگری از آپدیت‌های سامسونگ خواهیم بود.

منبع : Gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.