دنیای فناوری

HP از ۶ مانیتور جدید خود رونمایی کرد که شامل مانیتور های ۴K ، ۵K ، سه بعدی و انحادار می شود

342

gsmarena_003

رزولوشن‌های بالا امروزه در حال تبدیل به یک استاندارد متداول در رده صفحه نمایش‌هاست و اچ‌پی نیز در تلاش بوده که به دنبال چنین استاندارد جدیدی، تعدادی صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا را ارائه کند. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

این کمپانی امروز از صفحه نمایش‌های جدید ۴K و ۵K خود رونمایی کرد. همچنین مدل دیگر انحنادار التراوایدی نیز توسط این کمپانی معرفی شده که دارای رزولوشن بسیار بالایی است. بیشتر این مانیتورها با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

gsmarena_004

دو مدل ۴K جدید اچ‌پی در سایز متفاوت، اما در رزولوشن یکسان هستند. مدل‌های Z24s و Z27s با اندازه‌های ۲۳٫۸ و ۲۷ اینچ به نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن‌های ۴K مجهز هستند. هر دو مدل شامل چهار یو اس بی ۳٫۰ و پورت‌های HDMI، مینی دیسپلی پورت و دیگر درگاه‌های مورد نیاز هستند. مدل Z24s با قیمت ۵۴۹ دلار از ماه آوریل و مدل Z27s نیز با قیمت ۷۴۹ دلار از همین ماه به فروش خواهند رسید.

gsmarena_002

اچ‌پی همچنین نخستین صفحه نمایش ۵K خود را نیز به CES آورده است. این مدل با نام Z27q دارای اندازه ای ۲۷ اینچی (هم اندازه با آی‌مک ۵K اپل) و دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ می‌باشد که تراکم پیکسلی ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ را حاصل می‌کند. این مدل نیز به چهار یو اس بی ۳٫۰ مجهز است و از ماه مارس و با قیمت ۱۲۹۹ دلار فروش خود را آغاز می‌کند.

اچ‌پی با صفحه نمایش‌های انحنادار بیگانه نیست، اما Envy 34c جزء نخستین‌های اچ‌پی است. این مانیتور ۳۴ اینچی رزولوشنی ۳۴۴۰×۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد و اچ‌پی می‌گوید که آن را به گونه ای طراحی کرده که انعکاس را در آن کاهش و به مشاهده بهتر تصاویر عریض آن کمک کند. این مدل قرار است از ماه آوریل با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش برسد. مدل کوچک‌تری از آن نیز با اندازه ۲۷ اینچ با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

gsmarena_001

این مانیتورها شاید برای بازی‌ مناسب باشند، اما به نظر نسبت‌های تصویر بسیار عریض آن‌ها تناسب بیشتری با کارهای معمول خانگی، بیزینسی و گرافیکی دارد.

منبع : Engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.