دنیای فناوری

مایکروسافت قصد ارتقا حافظه کنسول ایکس باکس وان را برای بهبود عملکرد آن دارد

567

xboxonecontr_5

نسل جدید کنسول مایکروسافت یعنی اکس‌باکس وان که در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ به بازار جهانی عرضه شد، نتوانست در آمار نهایی فروش خود در سال ۲۰۱۴، رقیب اصلی خود یعنی پلی استیشن ۴ را شکست دهد. در کنار تمامی شکست‌های کنسول مذکور، شرکت مایکروسافت تصمیم به بهینه‌سازی حافظه رم آن گرفته است.

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

در صورت نهایی شدن این تصمیم مهم از جانب شرکت سازنده، شاهد بهبود روند پردازش‌های گرافیکی در اکس‌باکس وان خواهیم بود. همچنین در آخرین نسخه بروز رسانی SDK این کنسول، به بهینه شدن حافظه eSRAM آن اشاره شده است.

>>مقایسه سخت افزار کنسول های بازی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

آقای بینکویسکی (Binkowski) یکی از طراحان ارشد بازی دایینگ لایت (Dying Light) آخرین بهینه‌سازی‌ها در ماژول eSRAM اکس باکس وان را تایید نمود و اشاره کرد که با سیستم API جدید می‌توان کار‌های بیشتری را با eSRAM انجام داد که سازندگان بازی‌های کامپیوتری مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند. در نتیجه این امر باعث بالا رفتن کیفیت ساخت بازی‌ها بر روی کنسول اکس‌باکس وان خواهد شد.

dyinglight

آیا صحبت‌های فوق به این معناست که بازی دایینگ لایت اولین عنوانی است که از تمام ظرفیت‌های اکس باکس وان بهره می‌گیرد؟ هنوز پاسخ این سوال مشخص نیست ولی در کل، این خبر می‌تواند برای طرفداران اکس‌باکس وان بسیار خوشحال کننده باشد.

منبع : gamingbolt

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.