دنیای فناوری

بر خلاف انتظار گوشی اکسپریا Z4 در نمایشگاه MCW 2015 بارسلونا رونمایی نخواهد شد

431
Z41
بسیاری از کاربران انتظار دارند که شرکت سونی، پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z4 را در MWC 2015 (کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود) معرفی کند.
درحالی‌که بسیاری از کاربران انتظار دارند که شرکت سونی، پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z4 را در MWC 2015 (کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود) معرفی کند؛ یکی از منابع معتبر و نزدیک به شرکت سونی یعنی «اکسپریا بلاگ» (Xperia Blog)، اعلام کرده که احتمالا معرفی اکسپریا Z4 به تابستان سال جاری موکول خواهد شد. در نظر داشته باشید که این اولین بار نیست که اطلاعیه‌هایی در این باره منتشر می‌شود. 
اخیرا سونی سیاست جدید معرفی محصولات در بازه زمانی ۶ ماهه را در خصوص عرضه پرچم‌داران خود اتخاذ کرده است. به طوری که اکسپریا Z1 در اواخر سال ۲۰۱۳، Z2 در اوایل سال ۲۰۱۴ و Z3 در اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی شدند. اگر اکسپریا Z4 در تابستان معرفی شود، بدین معنا خواهد بود که شرکت سونی قصد ادامه دادن به سیاست پیشین خود ندارد یا به عبارتی دیگر نتوانسته محصول مورد نظر خود را در زمان مقرر به مرحله بهره برداری برساند.
در گذشته شایعاتی مبنی بر مجهز بودن اکسپریا Z4 به یک صفحه‌ی نمایش QHD با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و پردازنده ۸ هسته‌ای «اسنپ دراگون ۸۱۰» (Snapdragon 810) و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی همراه با سنسور Exmor RS IMX230 منتشر شده بود. 
منبع : Gsmarena

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.