دنیای فناوری

درز مشخصات فنی و تصویر تبلت نکسوس ۹ گوگل و اچ تی سی

311

تبلت نکسوس 9 گوگل و اچ تی سی

نخستین تصویر منتشر شده از نکسوس ۹ نشان از بدنه ای پلاستیکی در آن دارد که بر خلاف گزارش‌های پیشین مبنی بر فلزی بودن آن است. گوگل در حال تولید یک تبلت نکسوس ۹ اینچی به همراه شریک خود شرکت اچ‌تی‌سی است. بعد از شنیدن خبرهای بسیار از این تبلت، حالا وقت آن رسیده که نگاهی به نخستین تصویر منتشر شده از آن نیز داشته باشیم. 

با استخراج بیت کوین ، پولدار شو!! آموزش برنامه نویسی Galaxy J8 2018

اگر این تصویر لو رفته واقعی باشد، تبلت نکسوس ۹ از پلاستیک تولید شده که بر خلاف اخبار پیشین مبنی بر فلزی بودن بدنه آن است. این تصاویر از سوی منبع معروف و قابل اعتماد UpLeaks در توییتر منتشر شده است.

تبلت نکسوس 9 گوگل و اچ تی سی

با توجه به این تصویر، طراحی نکسوس ۹ یادآور طراحی نکسوس ۵ گوگل است؛ دوربینی بزرگ در بالا و درج علامت نکسوس به شکل عمودی در پشت المان‌هایی است که پیش‌تر در نکسوس ۵ دیده بودیم. از تصویر نمی‌توان اطلاعات بیشتری استخراج کرد و با توجه به دریافت تأییدیه این تبلت در FCC می‌توان به زودی شاهد اطلاعات جدیدی از آن نیز باشیم.

gsmarena_002

برای یادآوری، اچ‌تی‌سی نکسوس ۹ یا ولانتیس دارای یک صفحه نمایش ۸٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی این تبلت وجود اندروید L در آن است که می‌تواند در کنار موتور محرک فوق قدرتمند تگرا K1 انویدیا تجربه بی نهایتی را از لحاظ کیفیت گرافیکی و محاسباتی به کاربر خود ارائه کند. پیش‌بینی شده که معرفی این تبلت در اواخر همین ماه یا اوایل ماه آینده صورت بگیرد.

منبع : Gsmarena , twitter

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.